Виробник планує “серйозно переосмислити” Land Rover Discovery в рамках стратегії Jaguar Land Rover Reimagine, щоб зупинити падіння продажів, яке частково пов’язане з появою Defender.
Defender має такий успіх, що забрав на себе частину території Discovery. Defender – це бренд, і Land Rover вважає, що Discovery також може стати брендом.
Продажі Discovery скоротилися не лише через обмеження в ланцюжку поставок, але й через появу нового сімейства Defender у продажу. Модель має три варіанти кузова та місткісь до восьми осіб.
Виробник планує створити “справжній сімейний автомобіль для найвибагливіших сімей”. Discovery має і повинен відігравати цю роль, яка інакше може зникнути з ринку – принаймні в сегменті розкоші.
На зображенях з Мережі видно, як може виглядати новий, розкішніший Discovery. Слід очіукувати використання скління, надтонких високотехнологічних світлодіодних ліхтарів і висувних дверних ручок.
Занадто рано говорити, чи новий Discovery втратить суперечливий зміщений задній номерний знак, хоча інсайдери припускають, що компанія залишиться на своєму та залишить його, незважаючи на те, що деякі клієнти модифікують свої власні автомобілі, встановивши центральний номерний знак після купівлі.
Новий Discovery буде стояти на платформі, відмінній від поточного автомобіля, причому електрифікація також відіграватиме ключову роль. Але з великим потенціалом продажів на таких ринках, як США, Близький Схід і Китай, поєднання електрифікації з двигунами внутрішнього згоряння все ще буде ключовим.
Це означає, що найбільш вірогідним рішенням буде поставити наступний Discovery на ту саму платформу MLA, що й нові Range Rover і Range Rover Sport. Це означає повну лінійку двигунів внутрішнього згоряння, включаючи два бензинових і два дизельних двигуни, а також пару бензинових гібридних версій (із запасом ходу на електриці понад 112 км) і перший повністю електричний Discovery.
Раніше ми писали, що Land Rover представляє обмежену серію Defender Works V8 Trophy II.