Індійський автомобільний гігант Mahindra розпочав знакову електрифікацію, представивши п’ять нових електричних позашляховиків – усі вони розроблені в його новій європейській штаб-квартирі дизайну у Великобританії та використовують нову платформу, засновану на архітектурі MEB Volkswagen Group.
Будучи ініціатором нової стратегії Born Electric, нові електромобілі представляють собою крок зміни в стилі та технологіях багатонаціонального гіганта індустрії та символічно були представлені на заході з нагоди 75-ї річниці незалежності Індії.
Чотири з п’яти електромобілів надійдуть у продаж між 2024 і 2026 роками, і, зокрема, керівники компанії висловили бажання експортувати автомобілі в Європу, якщо ринкові умови будуть відповідними.
Усі п’ять електрокарів демонструють нову філософію дизайну Mahindra «Heartcore», яка, як сказано, спрямована на демонстрацію присутності, сили та ставлення. Показово, що фірма також припускає, що вони «створять присутність, що електризує, як на дорозі, так і поза нею» — це свідчить про те, що, незважаючи на їхню потенційну глобальну орієнтованість, автомобілі були розроблені з урахуванням часом складних дорожніх умов Індії.
Ще більш значущим є використання компонентів VW Group у їхньому складі. Так звана платформа Inglo, яка була розроблена в Індії під час розробки автомобілів у Mahindra Advanced Design Europe в Банбері, Оксфордшир, відтепер ляже в основу всіх електромобілів Mahinda.
Залишаються незрозумілими деталі щодо того, як саме пов’язані подібні Inglo та MEB, якими користуються Volkswagen ID 3, Audi Q4 E-tron та Cupra Born , але, безперечно, бачення Mahindra так само залежить від модульності нової архітектури, яка дозволить їй досліджувати нові сегменти та випускати низку нових моделей, мінімізуючи витрати на розробку та оптимізуючи післяпродажне обслуговування.
Представники бренду вважають, що архітектура їх авто є однією з найлегших у світі. Вони містять батареї LFP загального формату з конструкцією «cell-to-pack» ємністю від 60 кВт-год до 80 кВт-год і здатні заряджатися зі швидкістю до 175 кВт — швидше, ніж будь-який електромобіль на основі MEB, який зараз продається. Тим часом була інтегрована нова система керування батареєю, яка гарантує, що інтенсивні цикли заряду-розряду не мають серйозного впливу на довговічність батареї, тим самим зменшуючи відходи та витрати.