Плани VW Group щодо електричного майбутнього є досить амбітними. Німецький гігант готується обігнати Tesla за обсягами виробництва електромобілів, і, хоча багато хто думав, що цього ніколи не станеться, експерти галузі вважають інакше. Проте, здається, що проблеми, пов’язані з програмним забезпеченням, можуть завадити потужному автовиробнику.
За даними Automobilwoche, підрозділ програмного забезпечення Cariad відстає від графіка розвитку. Це загрожує кільком новим моделям, таким як Porsche Macan EV і його побратиму під маркою Audi Q6 e-tron. Очікується, що обидва позашляховики з акумуляторним живленням дебютують у 2023 році, але електричні близнюки можуть з’явитися пізніше, ніж планувалося. Топовий модельний ряд Audi Artemis EV, який, як повідомляється, базуватиметься на концепті Grandsphere, наведеному нижче, був перенесений на 2027 рік – на три роки пізніше запланованої презентації. Наразі нам доведеться задовольнитися лише RS e-tron GT.
Audi Halo EV повинен був дебютувати з програмним забезпеченням Cariad 2.0. Це зробило би його здатним до автономного керування рівня 4. Спочатку передбачалося, що Artemis буде запущений в 2024 році, але джерела повідомили, що він вийде не раніше 2026 року. Першим на сцену вийде седан Volkswagen Trinity.
Повідомляється, що в даний час Інгольштадт представить ще один електричний флагман. Він отримає більш високий кузов, схожий на позадорожник, і з’явиться в 2025 році, але без найважливішої автономної технології, здатної переманити клієнтів Mercedes-Benz і Tesla. Через затримки Cariad буде використовуватися версія програмного забезпечення 1.2. Зрозуміло, що це викликало розчарування серед керівників Porsche і Audi – деякі навіть вимагали переробки плану для Cariad.
Macan EV Porsche вже розпочав передсерійне виробництво, але затримки програмного забезпечення викликають проблеми. Інсайдер сказав Automobilwoche, що «апаратне забезпечення чудове…але програмне забезпечення все ще відсутнє». Audi сподівається зробити те саме з Q6 e-tron, але повільний розвиток Cariad є проблемою.
Це стосується не лише німецьких брендів. Електричні амбіції Bentley до 2030 року також висять у повітрі. Джерела повідомили виданню, що перехід виглядає дуже малоймовірним, оскільки затримка також впливає на програмне забезпечення, необхідне для акумуляторних транспортних засобів Crewe. Але ми припускаємо, що Volkswagen Group не дозволить цим проблемам перешкодити їхнім планам.
Про Lamborghini нічого не сказано, але можна припустити, що це також може порушити електричні плани Raging Bull. Передбачається, що EV компанії Grand Tourer з’явиться до кінця десятиліття.
Раніше повідомлялось, що Audi відкликає автомобілі випущені в 1997–1999 роках через проблеми з подушками безпеки.