Позашляховик Mercedes-Benz EQS – абсолютно новий електричний флагман німецького автовиробника – надійде в продаж в Європі на початку листопада за ціною від 156 000 доларів.
Конкурент Audi E-tron і BMW iX , який приєднається до стрімко зростаючої лінійки електромобілів Mercedes, базується на тій же спеціалізованій платформі архітектури електромобіля (EVA), що й седани Mercedes-Benz EQS і Mercedes-Benz EQE .
Він підтримує компонування як з одним двигуном, заднім приводом, так і з двома двигунами і повним приводом. Живлення для всіх моделей, забезпечує акумулятор ємністю 107,8 кВт-год.
Це той самий літій-іонний блок, який використовується в седані EQS – розміщений усередині підлоги, щоб надати розкішному позашляховику майже рівну підлогу та, за словами Mercedes-Benz, це найнижчий центр ваги серед усіх моделей кросоверів.
Незважаючи на те, що позашляховик EQS має багато спільних механічних частин із седаном EQS, Mercedes сказав, що розробити його було важко.
Зрештою, це було досить важко. Це зайняло у нас майже шість років. Ми з самого початку розробляли платформу для таких моделей [седан і позашляховик], тому ми дуже добре знали вимоги до позашляховика з нашого досвіду роботи з GLS
Хольгер Енцманн, головний інженер платформи Mercedes EVA2.
Енцманн зазначив, що Mercedes використав значну частину свого досвіду успішної розробки великих автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, щоб ще більше виділити позашляховик EQS. До 80% розробки моделі не було пов’язано з її електричним приводом, зосереджене на інформаційно-розважальній системі MBUX, інтелектуальному обладнанні безпеки та інших частинах, таких як сидіння, джгути електропроводки та дискові пластини.
Раніше ми писали, що новий Mercedes-AMG GT отримає гібридний двигун потужністю 831 к.с.