Норвезька компанія Hydro постачатиме алюміній і заявляє, що врешті хоче скоротити вуглець, який використовується у виробничому процесі, до нуля.
Mercedes підписав лист про наміри з норвезькою компанією Hydro щодо постачання низьковуглецевого алюмінію. Завдяки цьому листу автовиробник може почати отримувати алюміній із на 70 відсотків меншим викидом вуглецю, ніж у середньому, і використовувати його у своїх автомобілях до 2023 року.
«Алюміній стає дедалі важливішим як легкий матеріал для електромобілів», — сказав Маркус Шефер, керівник відділу розвитку та закупівель Mercedes. «Я дуже радий, що тепер ми об’єднуємо зусилля з Hydro як давнім експертом у виробництві відновлюваної енергії, щоб подолати одну з найбільших проблем в автомобільній промисловості».
Mercedes каже, що вже отримує алюміній від Hydro, який надходить на її ливарний завод у Штутгарт-Меттінгені. Однак завдяки цьому листу про наміри компанії планують розширити співпрацю, щоб спочатку виготовити алюміній, вуглецевий слід якого на 70 відсотків менший, ніж у середньому. Потім вони будуть працювати над подальшим скороченням і використовувати все більше і більше перероблених матеріалів для виготовлення сплаву.
«Ми інтенсивно працюємо з нашими партнерами над пошуком важелів для зниження викидів CO₂ у ланцюзі постачання алюмінію», — сказав Шефер. «Це важливий сигнал для прискорення змін в алюмінієвій промисловості та збільшення доступності алюмінію з низьким вмістом вуглецю».
Reuters повідомляє, що повністю електричні транспортні засоби Mercedes можуть містити трохи менше тонни алюмінію, що робить цей матеріал важливим внеском у вуглецевий слід автомобіля. Згідно зі статтею, написаною Hydro для Climateaction.org, процес електролізу, який використовується у виробництві сплаву, настільки енергоємний, що споживання електроенергії є основним джерелом викидів матеріалу.
Якщо для виробництва енергії використовується вугілля, виробництво тонни первинного алюмінію може викидати до 20 тонн CO2-еквівалента. Якщо використовується гідроенергетика, ці викиди можуть скорочуватися до менш ніж чотирьох тонн СО2-еквівалента. Якщо гідроенергетика використовується разом із переробленими матеріалами, слід може скоротитися приблизно до 0,5 тонни СО2-еквівалента. Hydro каже, що її кінцевою метою є виробництво алюмінію з нульовим вмістом вуглецю.
«Амбіції Mercedes зробити весь свій парк нових легкових автомобілів CO₂-нейтральними до 2039 року збігаються з амбіціями Hydro щодо випуску алюмінію з нульовим вмістом вуглецю в промислових масштабах до 2030 року», — сказала Хільде Мерете Асхайм, президент і генеральний директор Hydro. «Партнерство та співпраця в ланцюжках створення вартості можуть прискорити розвиток технологій, необхідних для зменшення викидів, і ми раді, що Mercedes приєднається до нас на нашому шляху до нульового викиду алюмінію».
Використання цього значно менш вуглецевого алюмінію є частиною мети Mercedes стати повністю вуглецево-нейтральним до 2039 року. На додаток до цієї угоди, компанія також підписала угоди про джерело чистішої сталі. Ці угоди є частиною амбіцій автовиробника щодо зменшення викидів вуглекислого газу шляхом закупівлі більш екологічних матеріалів і меншого покладення на компенсацію викидів вуглецю.
Раніше повідомлялось, що з 2024 року Mercedes розширює мережу силових агрегатів для електромобілів.