Національне управління з безпеки дорожнього руху США (NHTSA) оголосило про масштабне відкликання суперкарів Ferrari: до сервісних центрів для перевірки та ремонту направлено 23 555 автомобілів. NHTSA уточнює, що йдеться про ймовірний витік гальмівної рідини, що може призвести до зниження ефективності гальмування або навіть повної відмови гальм, що, у свою чергу, збільшує ризик ДТП. Новий відгук стосується широкого спектру моделей, від 17-річних Ferrari 430 до Roma 2022 року.
Власників почнуть запрошувати до сервісних центрів вже 24 вересня. У рамках кампанії відкликання фахівці перевірять і, при необхідності, замінять кришку бачка з гальмівною рідиною, а заодно оцінять рівень гальмівної рідини. Як і завжди в таких випадках ремонт буде проведено за рахунок автовиробника.
Роки впуску | Модель |
2005-2009 | Ferrari 430 |
2005-2011 | Ferrari 612 Scaglietti |
2009-2017 | Ferrari California |
2010-2011 | Ferrari 612 |
2012-2016 | Ferrari FF |
2013-2017 | Ferrari F12 Berlinetta |
2013-2015 | Ferrari LaFerrari |
2015-2017 | Ferrari California T |
2016 Ferrari | F60 America |
2017 Ferrari | F12 TDF |
2017 Ferrari | LaFerrari Aperta |
2017-2020 | Ferrari GTC4 Lusso |
2018-2020 | Ferrari GTC4 T |
2018-2022 | Ferrari Portofino |
2018-2022 | Ferrari 812 |
2019-2020 | Ferrari 488 Pista |
2020-2022 | Ferrari F8 Spider |
2020-2022 | Ferrari F8 Tributo |
2021-2022 | Ferrari Roma |
Це вже не перший відклик Ferrari у 2022 році. Наприкінці травня аналогічний дефект був виявлений у 2222 екземплярів 458 Italia, 458 Speciale, 458 Speciale A, 458 Spider, 488 GTB та 488 Spider, вироблених у період з 2 березня 2010 року до 12 березня 2019 року. Тоді до сервісів запросили власників суперкарів у Китаї.
Раніше theROAD. писали, що Ferrari Portofino M отримав 700 коней та новий дизайн.