Прес-служба баварської марки оголосила, що бестселером BMW M в ювілейному 2022 став електричний ліфтбек i4 M50.
Загальний продаж підрозділу збільшився на 8,4 відсотка до рекордних 177 тисяч штук, що контрастує з падінням попиту на звичайні автомобілі BMW та MINI. Ключовий ринок для «заряджених» BMW – США, до трійки пріоритетних країн входять Німеччина та Великобританія.
BMW i4 M50 дебютувала влітку 2021 року. Покупці з Америки та Європи оцінили ліфтбек з 544-сильною двомоторною установкою та автономністю до 510 кілометрів: найпотужніша «четвірка» в перший же рік випередила з продажу потужні кросовери, седани та купе.
Керівник відділу роботи з клієнтами BMW M дав зрозуміти, що успіх i4 M50 є сигналом до подальшої електрифікації. Зараз у портфоліо BMW M є супергібрид XM, електрокросовер iX M60, а на підході флагманський електроседан i7 M70. У розробці нова четирехмоторна система повного приводу M xDrive.
Цікаво, що на тлі падіння автомобільного ринку найбільш успішними виявилися найдорожчі бренди та суббренди BMW: крім M-підрозділу черговий рекорд продажів оновив Rolls-Royce.
Раніше theROAD. писали, що власники BMW зможуть поділитися ключем на смартфоні.