Після незліченних затримок і спокусливих тизерів у червні 2022 року Mercedes-Benz нарешті закрила свій гіперкар One. Завдяки сумарній потужності 1049 кінських сил ви можете уявити, що клієнти не можуть дочекатися, щоб сісти за кермо своїх гіперкарів, натхненних Формуло-1. Що ж, це не повинно тривати довго, оскільки виробництво Mercedes-AMG One нарешті стартувало в Ковентрі, Великобританія.

Mercedes порівнює важкий процес будівництва з виготовленням розкішних годинників, зазначаючи, що One виготовляється вручну та проходить через 16 станцій випробувань і складання. AMG доклала чимало зусиль, щоб постачати якісний продукт. Наприклад, деякі підсистеми збираються та перевіряються, щоб пізніше розібрати та встановити на авто.
Через цей процес проходить весь кузов. Це дозволяє монтажній групі ретельно перевіряти підгонку та за потреби коригувати розмір. Це також дозволяє будівельним фахівцям врахувати кінцевий карбоновий лак.
Подібно до того, як це робить Mercedes зі своїми двигунами Формули-1, трансмісія дуже обмеженого гіперкара піддається інтенсивним випробуванням у гарячому стані, щоб переконатися, що вона справна та довговічна. Після завершення кузова встановлюють 1,6-літровий двигун V6 і чотири електромотори. Над кожним з 275 агрегатів працюють понад 50 спеціально навчених осіб.

Після того, як транспортний засіб проходить станцію, кожен екземпляр піддається ряду перевірок якості. Один із цих тестів гарантує, що гіперкар залишається герметичним під час симуляції мусонного тесту. Як тільки один із німецьких гіперкарів сходить з виробничої лінії, він все ще має пройти найвищий тест.
AMG піддає One тестуванню на випробувальному полігоні, де заводський випробувальний пілот дає своє остаточне схвалення. Якщо гіперкар вартістю 2,8 мільйона доларів отримає схвалення всіх учасників, його перевезуть з Англії до штаб-квартири AMG в Аффальтербаху. Тут щасливі клієнти можуть отримати свої неймовірно сконструйовані машини.
Раніше ми писали, що новий Mercedes-AMG GT отримає гібридний двигун потужністю 831 к.с.