Наступна Audi A3 стане виключно електричною моделлю з максимальним запасом ходу понад 640 км і можливістю вибору стандартного заднього або додаткового повного приводу.
Популярний хетчбек і седан відмовляться від бензинового, дизельного, гібридного двигуна та природного газу, щоб протистояти Volkswagen ID 3 з цілим рядом опцій акумуляторів і силових агрегатів і технологій наступного покоління.
Запланований на випуск у 2027 році, A3 п’ятого покоління базуватиметься на новій електричній архітектурі Volkswagen Group SSP ( Scalable Systems Platform ) – тій самій структурі, яка має дебютувати на майбутньому седані Volkswagen ID 4 , який зараз розробляється під внутрішньою робочою назвою Project Trinity. Він також ляже в основу аналогічної моделі Audi, відомої як Apollon.
Цей крок стався після того, як Audi відхилила пропозицію розробити нову електричну модель початкового рівня на існуючій платформі MEB, яка використовується в Audi Q4 E-tron і близьких Volkswagen ID 4 та Skoda Enyaq iV .
Перехід на електричну потужність означає, що стандартні версії A3 відмовляться від приводу на передні колеса вперше з моменту появи моделі в 1996 році, хоча найпотужніші моделі вважаються встановленими на двомоторний і повний привід.
Електричний А3 стане точкою входу в нову електрифіковану лінійку потужних автомобілів, яка продаватиметься разом із швидкими та дивовижними спортивними варіантами майбутніх електричних наступників Audi A4 та Audi A6 . Перехід Audi Sport до електрифікованого портфоліо розпочався з кращих варіантів позашляховика Audi E-tron та седана Audi E-tron GT , і очікується, що в кінцевому підсумку він відповідатиме різноманітності та обсягу поточного модельного ряду.
Раніше theROAD. писали, що Audi презентувала новий Q6.