Subaru та Lexus перемогли в опитуванні про найкращу репутацію автомобільних брендів у 2022 році згідно зі звітом про автомобільну репутацію за 2022 рік. Всього було проаналізовано 33 бренди.
Subaru має найкращу репутацію серед автомобільних брендів масового ринку США, згідно зі Звітом про автомобільну репутацію за 2022 рік.
Що стосується розкоші, Lexus заслужив перше місце, згідно з Reputation, компанією, яка займається відгуками клієнтів і допомагає компаніям покращити клієнтський досвід.
Цього року Subaru зайняла перше місце після другого місця після Nissan у 2021 році. Lexus також піднявся з другого місця у 2021 році на перше, обігнавши бренд Nissan Infiniti.
Відгуки клієнтів важливі незалежно від того, звідки вони надходять, сказав Дейв Мінгл, глобальний керівник відділу роботи з клієнтами Reputation.
Зворотній зв’язок у Google, Facebook, Twitter або TikTok особливо важливий для молодих клієнтів, які використовують ці платформи, щоб поділитися досвідом свого бренду, сказав Мінгл.
«Бренди повинні прислухатися до них і брати участь у цьому, щоб підтримувати зацікавленість клієнтів», — сказав Мінгл.
Reputation
проаналізувала близько 20 000 дилерських центрів, 33 бренди та 5 мільйонів відгуків клієнтів, щоб оцінити нелюксові та люксові бренди в США, а також приватні та державні дилерські групи. Бренди оцінюються за їх позитивний настрій, помітність і залученість, які, за словами Reputation, є ключовими елементами репутації.
Громадська дилерська група AutoNation Inc. і приватна Hendrick Automotive Group посіли перші місця у своїх рейтингах.
AutoNation піднялася з третього місця у 2021 році, а Hendrick протримався ще рік як приватна дилерська група з найкращою репутацією.
Окрім аналізу мільйонів відгуків, Reputation опитав покупців щодо використання цифрових інструментів для покупки автомобілів. З цих споживачів 85 відсотків сказали, що відгуки важливі, а 65 відсотків сказали, що дилерському центру потрібна оцінка в чотири зірки, щоб заслужити їх увагу. Споживачі також готові подорожувати до дилерських центрів з найвищим рейтингом; 70 відсотків сказали, що проїдуть 20 миль.
Перше враження про дилерський центр у споживача складається задовго до того, як він відвідує ділянку, якщо взагалі відвідує його. 43 відсотки покупців використовують Google, щоб вирішити, де купити автомобіль. Онлайн-обслуговування клієнтів є важливим для споживачів, оскільки 40 відсотків хочуть запланувати тест-драйв онлайн, а 61 відсоток хочуть подивитися на асортимент в Інтернеті, показують дані Reputation.
Звіт за 2022 рік показує, що все більше людей говорять про електромобілі, які, за словами Мінгла, є однією з найпомітніших тенденцій.
Загальна кількість відгуків зменшилася на 3 відсотки порівняно з минулим роком, що пояснюється звітом Reputation тим, що люди купують менше автомобілів у 2022 році. Однак обсяг оглядів для електромобілів зростає, йдеться у звіті.
Кращі нелюксові бренди
- Subaru
- Mitsubishi
- Toyota
- Nissan
- Honda
Кращі люксові бренди
- Lexus
- Infiniti
- BMW
- Porsche
- Acura
Раніше повідомлялось, що продажі авто в Європі вперше зросли після 13-місячного падіння.