У США з молотка готуються пустити дивний зразок Buick із початку 2000-х років. Це безіменний прототип п’ятидверного хетчбека, який, як запевняє аукціонний будинок Mecum, дожив до наших днів у єдиному екземплярі. General Motor побудувала тільки три такі автомобілі, причому два інші носили шильдик Chevrolet. Обидва були знищені, а Buick з невідомої причини уникнув цієї долі і залишився на ходу через двадцять років.
Модель отримала бежевий п’ятидверний кузов типу хетчбек, маленькі радіаторні грати і чорний пластик на порогах, а також лючок бензобака без кришки в колір кузова.
В аскетично оформленому салоні розмістили триспицеве кермо і прості тканинні сидіння, а екранчики приладової панелі та магнітоли укладені в окремі пластикові корпуси. На «приборці» видно значок Magneti Marelli: її могли запозичити у однієї з моделей італійського Fiat, з яким GM співпрацювала до гучного та дорогого розриву у 2005 році. Також в оснащенні — пара підсклянників у низькому центральному тунелі, бардачок і кондиціонер, що незакривається.
Мета побудови прототипу невідома. Можливо, General Motors планувала урізноманітнити лінійку недорогим міським автомобілем, але, зважаючи на все, навіть остаточно не визначилася з маркою для його випуску.
Під капотом Buick – 1,5-літровий чотирициліндровий двигун, характеристики якого не розкриваються. Пару йому складає п’ятиступінчаста “механіка”. На одометрі прототипу, який майже два десятки років простояв у гаражі, лише 239 кілометрів.
У липні з молотка пішов 27-річний преміум-седан Toyota Celsior , який встиг наїздити 10,5 тисяч кілометрів. Модель у майже ідеальному стані продали за безцінь: покупець заплатив за розкішну «Тойоту» всього 17 тисяч доларів.
Раніше theROAD. писали, що Buick викупить дилерів, які відмовляються продавати електромобілі.