Wall Street Journal з’ясував, що Ford шукає покупця на завод у німецькому місті Зарлуї. Складальним майданчиком, де випускають модель Focus, цікавляться як мінімум 15 інвесторів, серед яких фінансові групи та сторонні автовиробники.
Серед останніх є і китайська BYD. Саме її журналісти називають найбільш вірогідним кандидатом на покупку. Умови потенційної угоди, зокрема її можливу суму, невідомі.
На заводі Ford у Зарлуї працюють 4,6 тисяч людей. Раніше Ford оголосив про швидке закриття цього майданчика, щоб зосередитись на виробництві електромобілів на підприємствах у німецькому Кельні та іспанській Валенсії – там збирають машини для європейських ринків. Focus у свою чергу знімуть із конвеєра.
Завод у Зарлуї може відійти китайцям: за словами джерел Wall Street Journal, делегація Ford вирушить до Китаю для переговорів із BYD вже наступного тижня. Офіційного рішення щодо операції поки немає – воно буде ухвалено до кінця першого кварталу цього року. BYD і Ford від коментарів відмовилися, хоча раніше китайський виробник електромобілів заявляв про намір випускати машини в Європі.
У планах BYD на європейські ринки три моделі, це Tang, Atto 3 і Han. Tang ще з серпня 2021 року представлений у Норвегії, а в середині 2022-го йшлося про запуск китайських машин у Бельгії, Данії, Нідерландах, Швеції, Ізраїлі, Німеччині, Франції та Великій Британії. Європейський дебют кросовера Atto 3 та седана Han відбувся на автосалоні в Парижі, там же показали й перспективний BYD Seal.
Своїми головними конкурентами BYD бачить електромобілі Volkswagen, а також батарейні моделі корейських Hyundai та Kia. Свої ж автомобілі китайська марка відносить до категорії доступний преміум-клас. Очікується, що купівля заводу Ford у Німеччині зміцнить позиції BYD у Європі.
Раніше theROAD. писали, що Ford Focus і Fiesta назавжди припинять своє існування.