Після більш ніж 10 років продажу електричний сімейний хетчбек перетворився на новий Nissan Leaf – катафалк.
Версія заснована на Nissan Leaf потужністю 62 кВт/год і є результатом роботи Wilcox Limousines, британського виробника кузовів похоронних автомобілів і лімузинів.
Електричний катафалк може вмістити водія та похоронного «провідника» спереду з вантажопідйомністю до 230 кг, включаючи семифутову труну позаду.
Щоб побудувати модель, інженери зняли оригінальний дах і стійки Leaf і замінили їх переробленим вуглецевим волокном, розробленим дизайнером-спеціалістом. Кузов було скорочено та подовжено на 80 см, акумуляторна батарея переміщена назад для оптимізації розподілу ваги, а задня частина автомобіля стала жорсткішою та зміцненою.
Незважаючи на ці модифікації та вищий і довший, катафалк Leaf лише на 3% важчий за стандартний хетчбек Leaf, багато в чому завдяки видаленню двох задніх дверей і заднього сидіння оригінального автомобіля. Це ставить нову модель в протиріччя зі звичайними катафалками, які мають п’ять дверей і чотири місця для додаткового похоронного персоналу.
Незважаючи на це, Луїс Вілкокс, онук засновника компанії Вільяма Вілкокса, сказав, що нова модель була добре сприйнята великими похоронними компаніями країни, які, за його словами, хочуть більш екологічної альтернативи для екологічно свідомих клієнтів. «Катафалк Leaf ідеально підходить для все більшої кількості людей, які бажають простіших і екологічніших поховань або кремації для своїх близьких».
Під час руху на продуктивність не впливає незначне збільшення ваги автомобіля, Leaf рушає з несхожим на катафалк ентузіазмом. На нерівному приміському тестовому маршруті та на помірних швидкостях він був комфортним і спокійним, тоді як на високих швидкостях на заміських дорогах він проходив поворот безпечно та передбачувано. Wilcox заявляє, що максимальний запас ходу становить 337 км для версії 62 кВт або трохи менше, ніж еквівалент хетчбека.
Раніше theROAD. писали, що Nissan припинив виробництво Leaf.