Відбулася презентація модернізованої «чотирьохдверки» Nissan Altima, призначеної для Китаю. Там моделі дісталися оригінальні решітки радіатора, обновки є і в салоні, а моторну гаму, можливо, урізали.
У Штатах рестайлінговий седан Nissan Altima дебютував у червні поточного року, тепер – після цілої серії шпигунських знімків – представлена і китайська посвіжіла версія: її показали місцевим журналістам, фото з презентації виклало видання Autohome, а сама марка поки обмежилася публікацією кількох фірмових картинок. У Піднебесній модель раніше звалася Teana, «американське» ім’я Altima вона прийняла у 2018 році, перейшовши до нового покоління. Для КНР «чотирьохдверки» виробляють локально, за випуск відповідає СП Nissan та Dongfeng.
Рестайлінг седана, призначеного для Америки, радикальним не назвеш: їх версії спробували надати більше спорту, причому малою кров’ю. А ось над виглядом китайського варіанта попрацювали набагато серйозніше і в іншому ключі – скоріше, преміум, ніж спорт. Так, в Піднебесній Altima знайшла нові радіаторні грати: чітко виражена V-подібна хромована вставка поступилася місцем чорним глянцевим плашкам, до того ж на ґратах відтепер красуються горизонтальні блискучі смужки. В результаті, здалеку модель нагадує ліфтбек Volkswagen Arteon.
Фари та задні ліхтарі зберегли свою форму, але замінили начинку. Також китайській Nissan Altima дісталися інші бампери, патрубки випускної системи тепер виставлені напоказ і мають хромовані накладки, а напис з назвою моделі на кришці багажника виконаний великими літерами. Через новий обвіс довжина зросла, але незначно (4906 мм – на 5 мм більше, ніж у місцевої дорестайлінгової моделі), колісна база – ті самі 2825 мм.
У салоні американської Altima єдиною значущою обновкою став більший екран мультимедійної системи. Китайському седану теж відрядили новий великий планшет, але також переробили передню панель і дефлектори обдування, а вилучення підсклянників на центральному тунелі з округлої перетворилося на прямокутну.
У Китаї для рестайлінгової Nissan Altima поки заявлений один двигун – колишня бензинова “турбочетвірка” 2.0 VC-Turbo зі змінним ступенем стиснення, мотор видає 243 к.с. та поєднується з варіатором X-Tronic. Дореформений седан там ще запропонований із дволітровим «атмосферником» потужністю 156 к.с., але його, можливо, відправили у відставку. Привід, як і раніше, виключно передній, хоча в Штатах модель має повнопривідні версії.
На “піднебесний” ринок оновлений седан Nissan вийде найближчим часом. Ціни ще не оголошено. Дорестайлінгова Altima з «атмосферником» там коштує від 26 000 доларів, з турбомотором – від 31 600 доларів.