Крім нового яскраво-помаранчевого кольору фарби та оздоблення 40-річчя спеціального випуску , у Toyota 4Runner 2023 року не так багато нового . І це непогано.
Toyota вдалося продати 144 696 одиниць у 2021 році (порівняно зі 129 052 у 2020 році), і, незважаючи на поточні перебої в ланцюзі поставок, 4Runner не демонструє жодних ознак уповільнення у 2022 році. Фактично, багато дилерів навіть збільшують рекомендовану роздрібну ціну на свої комплектації TRD Pro.
З появою нових конкурентів у вигляді Ford Bronco та Jeep Wrangler , які додають нові варіанти, такі як 4xe plug-in hybrid та Rubicon 392 V8, стає цікаво, чи приділяє Toyota пильну увагу цим конкурентам.
Але, за словами Toyota, Bronco і Wrangler не є прямими конкурентами.
Це свідчить про прагнення Toyota зберегти 4Runner як потужний дорожній транспортний засіб, який також може впоратися сам, коли закінчується тротуар, а не навпаки. Форду вдалося зробити формулу Bronco більш придатною для життя завдяки незалежній передній підвісці та рейковому рульовому механізму, але вона все одно почувається краще на трасі, ніж на шосе.
Можливо, Toyota не перетворить наступне покоління 4Runner на спеціально сконструйований позашляховик зі знімним дахом і дверима, але команда розробників зробили важливий урок з популярності Bronco і Wrangler.
Ви можете побачити бажання клієнтів персоналізувати свої автомобілі для цих типів позашляховиків. Bronco чудово впорався з секретним соусом Wrangler для персоналізації. Як ми думаємо про це в майбутньому? Це те, про що ми говоримо з нашою клієнтською базою (і майбутніми клієнтами) про те, скільки персоналізації вони очікують якби вони придбали 4Runner
Отже, яке майбутнє чекає на 4Runner? Зображення все ще розпливчасте, але воно потроху прояснюється. Тепер ми знаємо, що Toyota експериментує з більшою персоналізацією. Toyota вже пропонує чудові варіанти фарби для своїх моделей TRD Pro , але, можливо, ми побачимо більше варіантів коліс/шини, комплектів наклейок та аксесуарів. Що стосується загальної місії 4Runner, схоже, що Toyota не готова глибше занурюватися в бездоріжжя автомобіля, натомість бажаючи досягти гарного балансу між використанням на дорозі та ґрунті.