Новий MINI китайської збірки запропонують у трьох типах кузова.
Керівник бренду Стефані Вурст підтвердила Autocar, що хоча на презентації електромобіля Cooper говорили лише про тридверний хетчбек, насправді в гамі буде і п’ятидверна версія, і кабріолет. Таким чином, усупереч чуткам у наступному поколінні MINI запропонує більше навіть модифікацій, ніж у поточному. А ось плани щодо відродження MINI Paceman пані Вурст не підтвердила.
Спадкоємець класичного MINI дебютував на початку вересня на виставці у Мюнхені. Модель знову назвали Cooper, а на презентації було показано лише тридверну версію, хоча довгі роки покупці могли переплатити за дводверний кабріолет або п’ятидверний хетчбек. Буде можливість вибору і цього разу.
Безпосередньо не сказано, але схоже і п’ятидверка, і відкрита версія випускатимуться і з електричним, і з бензиновим двигуном. Модернізований MINI з турбомотором ще не показаний: на презентацію чекають протягом півроку. “Заряджені” версії JCW залишаться тільки у електромобілів, а ручну коробку передач для малолітражок більше не запропонують.
Чутки про відродження Paceman у форматі електрокросовера Стефані Вурст не підтвердила: топ-менеджер наголосила, що «лінійка MINI не може бути складною для розуміння». З тієї ж причини до серії не піде прототип мінівену Urbanaut. “Простота і легкість розуміння [асортименту] – обов’язкова умова [розвитку бренду] MINI”, – наголосила керівник марки.