Кросовер Nissan X-Trail четвертого покоління дебютував на європейському ринку. Тут модель отримала три силові установки на вибір: трициліндровий турбований двигун об’ємом 1,5 літра з 12-вольтовим стартер-генератором та дві версії гібридної системи e-Power послідовного типу. Європейський X-Trail йде із салоном на п’ять чи сім місць і пропонує широкий перелік стандартного обладнання.
Новий Nissan X-Trail нарешті дістався Європи. Кросовер четвертого покоління став другою моделлю в лінійці з гібридною установкою e-Power, що поєднує «турботрійку» 1.5 з одним або двома електромоторами. Передньопривідний X-Trail e‑Power розвиває 204 кінські сили (330 Нм) та розганяється до ста за 8 секунд. Для версії з усіма провідними колесами заявлено 213 сил і прискорення до «сотні» за 7—7,2 секунди.
ДВЗ зі змінним ступенем стиснення у складі e-Power не пов’язаний з колесами. Він працює в оптимальному режимі і лише як генератор. Така схема, за словами Nissan, має багато переваг. По-перше, повністю електричний привід забезпечує лінійний відгук. По-друге, на швидкості 40 кілометрів на годину шум у салоні на 8 децибелів нижчий, ніж у звичайних машин. Витрата гібридів у комбінованому циклі становить 5,8-6,5 літра.
Також у гамі європейського X-Trail є «турботрійка» 1.5 потужність 163 сили та 300 Нм моменту, доповнена 12-вольтовим стартер-генератором. Він працює в рамках системи старт-стоп та на розгонах дає ще 6 Нм тяги. Щоправда, вражаючою динамікою кросовер похвалитися не може: 9,6 секунд до ста. Але натомість у нього найвища «максималка» — 200 кілометрів на годину проти 170–180 у гібридів.
У Старому Світі “четвертий” X-Trail доступний із салоном на п’ять або сім місць. В оснащення моделі входять медіасистема NissanConnect з діагоналлю 12,3 дюйма, проекційний дисплей і напівавтопілот ProPILOT. Цікаво робити: щоб нагадати про японське походження марки, фон на цифровій «приборці» (12,3 дюйма) зроблений у стилі традиційних скляних панелей Kiriko . Замовлення нового X-Trail вже приймаються. Наприклад, в Італії кросовер коштує від 38080.
Раніше theROAD. писали, що Nissan Z і GT-R може не стати електрокаром.