Представлений компактний кросовер Opel Frontera.
Німецька марка відродила культову назву, яку носив її перший позашляховик на базі Isuzu. Воно дісталося не рамному позашляховику, а компакт-крос, покликаний замінити в лінійці Crossland. В основу лягла платформа Smart Car материнського концерну Stellantis – “бюджетний” різновид CMP, а в гамму силових установок увійшли гібридна і повністю електрична.
Зовні Frontera нової ітерації багато запозичив у Mokka, побудованої на CMP. Кросоверу дісталися фірмова панель-візор з новою емблемою Opel і дві смужки ліхтарів. Довжина кросовера – близько 4,4 метра, що можна порівняти з Hyundai Tucson.
У салоні розмістили два екрани діагоналлю 10 дюймів, відсік для бездротової зарядки смартфона (причому охолоджуваний) та кілька входів USB. Особливо виділяє Opel запатентовані передні сидіння Intelli-Seat, що підвищують комфорт. Об’єм багажника при піднятих спинках задніх сидінь становить 460 літрів, а за опущених зросте до 1600. На даху можна перевозити вантаж вагою до 200 кілограмів.
Гібридний варіант запропонують із бензиновою «турботрійкою» об’ємом 1,2 літра, доповненою 48-вольтовою «доважкою». Загальна віддача установки, що працює в тандемі із шестидіапазонним преселективним «роботом» – 136 кінських сил. Флагманська електроверсія обладнана мотором на 156 сил та батареєю ємністю 54 кіловат-години. Привід у Frontera безальтернативно – передній.
Точний термін виходу новинки на ринок поки що не називають. Очікується, що продаж стартує влітку 2024 року. У лінійці Opel кросовер займе нішу між Mokka і Grandland , а суперничати йому доведеться з Renault/Dacia Jogger та Duster.