Кілька тижнів тому Opel оголосив, що «GSe» повертається як електрифікований суббренд, орієнтований на продуктивність. Нещодавно представлено перші продукти з цим значком у абсолютно новому хетчбеку Astra GSe та Astra Sports Tourer GSe (універсал).
Обидві моделі є ібридами, які пропонують дуже пристойну вихідну потужність – 221 к.с. (225 к.с.) і максимальний крутний момент 265 фунт-фут (360 Нм). За словами Opel, ці моделі відповідатимуть найкращим у своїх відповідних класах щодо старту з місця, загального прискорення та максимальної швидкості.
Нова Astra GSe та нова Astra Sports Tourer GSe є ідеальними автомобілями для запуску нашого динамічного нового суббренду, що повністю відповідає нашій стратегії стати повністю електричним брендом до 2028 року.
Генеральний директор Opel Флоріан Хюттл
Порівняно з «меншими» побратимами Astra, ці моделі GSe знаходяться на іншому рівні з точки зору взаємодії з водієм, пропонуючи точніше кермування, жорсткішу підвіску та кращі гальма. Вони також відрізняються нижчою висотою дорожнього просвіту (на 0,4 дюйма / 10 мм), причому Opel стверджує, що стабільність під час поворотів і гальмування краща, ніж у прямих конкурентів.
Ця спортивна поведінка здебільшого зводиться до набору унікальних пружин і маслонаповнених амортизаторів, спеціально налаштованих не лише на динамічне водіння, але й на комфорт. Амортизатори оснащені технологією KONI FSD (Frequency Selective Damping), яка забезпечує «різні характеристики демпфування на високих і низьких частотах».
Під високими частотами вони розуміють керування підвіскою, тоді як низькі частоти використовуються для опису керування кузовом. Потім є налаштування контролю стабільності, які також є ексклюзивними для моделей GSe.
Що стосується стилю та інтер’єру, то основні моменти включають 18-дюймові легкосплавні диски (натхненні тими, що були на повністю електричній концепції Manga GSe), новий передній бампер і панель, значки GSe та спортивні сидіння з оздобленням алькантарою, які є унікальними не лише для Astra GSe, але також пропонують чудову ергономіку сидінь завдяки сертифікації AGR.
Раніше повідомлялось, що Opel зупиняє експансію до Китаю на тлі політичної напруги.