Peugeot вражає ще одним тизером майбутнього кросовера 408 Fastback, розкриваючи ще більше деталей його дизайну напередодні презентації 22 червня. Новий 408 надійде в продаж цієї осені з гібридним силовим агрегатом. У Китаї модель буде називатися 408X, оскільки табличку 408 вже займає специфічний для ринку чотиридверний седан.
Новий 408 може бути покритий плівкою з графікою, призначеною для «розмиття сприйняття ліній та об’ємів». Передня частина дуже схожа на хетчбек 308 і седан 508 з фірмовими світлодіодними іклами Peugeot на бампері. Решітка закрита, але ми вже бачили її в попередньому тизері з новою емблемою Peugeot і сучасним малюнком.
У задній частині аеродинамічна лінія даху веде до круто вигнутого заднього скла та вбудованого спойлера, що доповнює вигляд фастбека. Горизонтально встановлені задні ліхтарі тонкі і, ймовірно, з’єднані між собою, зі світлодіодною графікою, типовою для більш високих рівнів оздоблення салонів Peugeot. Задній бампер, здається, виступає з розширенням у стилі дифузора, хоча ми не знаємо, скільки його буде покрито чорною пластиковою обшивкою в готовій автівці. Ми також бачимо скульптурні задні плечі, футуристичні колеса, які з’явилися на шпигунських знімках, і характерну лінію вікон, що сягає аж до задніх дверей.
Peugeot не розкриває деталі про електрифіковані силові агрегати 408, які, швидше за все, будуть їздити на розширеній версії платформи EMP2, подібній до близькоспорідненого Citroen C5 X.
Наразі PHEV від Stellanti пропонуються з переднім приводом і комбінованою потужністю 177 к.с. (132 кВт / 180 к.с.) або 222 к.с. (165 кВт / 225 к.с.), а також з повним приводом, що виробляє 296 к.с. (221 кВт / 300 к.с.). ) або 355 к.с. (265 кВт / 360 к.с.). Залишається з’ясувати, чи 408 представить нову версію системи PHEV зі збільшеним діапазоном електромобілів, чи перенесе одну з існуючих опцій.
Peugeot 408 завершує останній етап тестування та перевірки розробки, перш ніж він буде представлений світові. Під час тестування модель пройшла майже 1 100 000 км (683 508 миль) у різних умовах.