Запитайте інвесторів Tesla про переваги компанії перед старими автовиробниками, і багато хто скаже, що це правило прямих продажів. Вони стверджують, що людям подобається купувати автомобіль за фіксованою ціною та отримувати його вдома. Опитування EVForward Dealer DeepDive за 2022 рік каже про інше. Згідно з ним, 74% покупців електромобілів вважають за краще купувати свої автомобілі в дилерських центрах, а не у автовиробників.
Відповідно до Automotive News, власники електромобілів, ті, хто планує придбати електромобілі, і молоді покупці були більш схильні купувати свої автомобілі безпосередньо у виробника.
EVForward Dealer DeepDive стартував у 2021 році з опитування 1003 осіб. Вони є частиною бази даних EVForward, розробленої компанією Escalent за участю 20 000 покупців нових автомобілів віком від 18 до 80 років. Минулого року 57% респондентів віддали перевагу «традиційному підходу до покупки автомобіля», який стосується дилерських центрів. Якщо це правда, цього року більше людей воліють звертатися до дилерів, ніж у 2021 році. Лише 20% опитаних купили б автомобіль безпосередньо у виробника електромобілів.
Раніше повідомлялось, що експерти з безпеки дорожнього руху виступають за заборону молодим чоловікам керувати автомобілем до 21 року.