Xiaomi запустила продажі електрокара SU7 – він коштує набагато дешевше за Tesla.
У Китаї нарешті почалися продажі «первістка» Xiaomi, з яким техногігант зайшов на перенасичений місцевий ринок електрокарів. Характеристики седана розкрито, і головною інтригою досі залишалася його вартість. Її обіцяли утримати в межах 500 тисяч юанів , але насправді ціна виявилася набагато нижчою: базовий SU7 коштуватиме 215 900 юанів, або трохи менше 30 тисяч доларів.
Седан Xiaomi SU7 виявився не тільки дешевшим за суперника Tesla Model S за 699 тисяч юанів, а й Model 3. За базовий американський електрокар у Китаї просять 245 900 юанів.
Модифікацій у SU7 три, причому вже в базі на машинах стоїть автопілот Xiaomi Pilot Pro. Початкова версія оснащена єдиним електромотором потужністю 299 кінських сил, що живить батарея ємністю 73,6 кіловат-години. На одній зарядці такий електрокар проїжджає 700 кілометрів китайським циклом CLTC, а з місця до «сотні» розганяється за 5,28 секунди.
Другий варіант під назвою SU7 Pro покладений той же мотор, але більший акумулятор на 94,3 кіловат-години, що забезпечує 830 кілометрів ходу. Час розгону до 100 кілометрів на годину збільшено через більшу вагу — 5,7 секунди. Привід у перших двох версій задній. Коштує SU7 Pro 245 900 юанів.
Топовий повнопривідний Xiaomi SU7 Max пропонується з двомоторною установкою віддачею 673 сили (838 Нм крутного моменту). Сотні такий седан досягає всього за 2,78 секунди, а акумулятор на 101 кіловат-годину дозволяє проїхати без підзарядки до 800 кілометрів. Автопілот тут інший – більш розвинений Xiaomi Pilot Max , що працює на двох обчислювальних платформах NVIDIA Orin загальною продуктивністю 508 ТОПС. Ціна такої версії – 299 900 юанів.
Xiaomi повідомила, що за чотири хвилини з моменту запуску продажів набрала 10 тисяч замовлень, за сім хвилин — 20 тисяч, а через 27 — 50 тисяч. Боротися за ринок із новоприбулим суперником, крім Model 3, доведеться BYD Seal, BYD Han, Deepal SL03, Xpeng P7i та Nio ET5.