Генеральний директор BMW Олівер Зіпс вважає, що заборона ДВЗ була б передчасною. Але при цьому він заявив, що компанія задовольнить потреби кожного. Про це свідчить широкий модельний ряд, який складається з автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, гібридів та електрокарів. Є навіть водневий позашляховик, який чекає свого часу. Але як щодо автомобілів M?
Що ж, за словами генерального директора BMW M Франка ван Міла, електрифіковані автомобілі M скоро з’являться. В інтерв’ю закордонним ЗМІ, він зазначив що культовий M3 може розпочати шлях до електродвигунів.
Можливо, він стане електричним, але якщо це станеться, це завжди буде M3. Якою б не була трансмісія, ви завжди повинні мати можливість керувати нашими автомобілями і знати, що це автомобілі М.
Франк ван Міл
Це може здивувати фанатів BMW, але ван Міл зазначає, що M3 завжди був про еволюцію.
Щоразу, коли ми змінюємо історію двигуна, від чотирициліндрового до шестициліндрового, до восьмициліндрового, до шестициліндрового та турбокомпресора, історія продовжується.
Франк ван Міл
Звісно, силова установка M3 має свій характер, але потужний автомобіль закріпив свою репутацію завдяки чіткій керованості та жвавим динамічним характеристикам. «Якщо ми представимо [електричні автомобілі M], вони будуть настільки новаторськими, що ви скажете: «Це божевілля. Я не міг представити, що це існуватиме».
Слід визнати, що не всі клієнти BMW M підтримують цю пропозицію. «Дехто каже, що вони перестануть купувати BMW, якщо ми не створимо V8. Але це нормально: я це поважаю», — зазначив ван Мел. Але, за словами керівника BMW M, більшості клієнтів це не хвилює – вони просто хочуть автомобіль M. «Ми щойно спілкувалися з клієнтами, і відгуки свідчать про те, що 90-95% байдуже, що ми робитимемо з трансмісією».
Очікується, що BMW M покращить продуктивність електрокару як концепції. Це буде досягнуто шляхом підтримки низької ваги автомобіля та збереження характеристик керування. «Електромобілі справді мають певні переваги. Наприклад, ви можете позбутися звукоізоляції, і [за рахунок цього] мати таку малу вагу батареї, яка була б цікавою з точки зору розробки», — додав ван Міл.
Нам просто потрібно продовжувати інвестувати в легкі технології. Ми вже використовуємо багато вуглецю.
Франк ван Міл
Однак ми не очікуємо, що це станеться негайно. Тепер, коли відомо, що покоління G20 залишиться до 2027 року, M3, швидше за все, перейде на електричну енергію в 2030-х роках. Що стосується електрифікації, BMW буде починати повільно.
Раніше ми писали, що BMW презентували довгоочікуваний M4 CSL.