Виробники автомобілів готуються знову вражати під час січневої виставки побутової електроніки в Лас-Вегасі, до якої залишилося менше місяця. Polestar запропонує зазирнути в кабіну майбутнього Polestar 3, який стандартно оснащується преміальною технологією моніторингу водія Smart Eye.
Оскільки в останні роки автосалони стали неактуальними, автомобільна промисловість спробувала (і зуміла) захопити популярні виставки. Яскравим прикладом є Consumer Electronics Show (CES). З року в рік виробники автомобілів демонстрували у Вегасі свої новітні технології, намагаючись заманити клієнтів у свої салони. Випуск 2023 року не стане винятком, оскільки різні автовиробники вже почали працювати над своєю вітриною у Вегасі.
Виробництво Polestar 3 розпочнеться наступного року в Південній Кароліні, тому ми очікували, що Polestar покаже щось пов’язане під час CES. Частково китайська та частково шведська компанія не розчарувала та підтвердила, що скористається нагодою CES, щоб продемонструвати технологію моніторингу водіння преміум-класу Polestar 3. Ця технологія, надана компанією Smart Eye, спеціалістом зі штучного інтелекту, використовує штучний інтелект для кращого розпізнавання відволікання від водіння.
Система моніторингу водія (DMS), яка є стандартною для Polestar 3, використовує дві замкнуті камери та програмне забезпечення Smart Eye для відстеження рухів голови, очей і повік водія. Система може надавати попередження та навіть зупинити автомобіль, якщо виявить розсіяного, втомленого чи відключеного водія. Polestar і Smart Eye розробили систему для підтримки вдосконалених стандартів від урядів і організацій безпеки в найближчі роки.
Під час CES відвідувачі матимуть можливість побачити, як камери всередині Polestar 3 відстежують рухи голови та очей водія. Вони також можуть спостерігати, як програмне забезпечення ШІ може визначати стан водія в режимі реального часу. Ми вважаємо, що CES також стане першою можливістю навчитися обманювати систему. Інакше незабаром буде дефіцит відео про сон за кермом.
DMS є частиною ширшої системи, яку Polestar і Volvo називають «системою розуміння водія». Він також включає систему підтримки смуги руху, адаптивний круїз-контроль і систему допомоги пілоту. Дані з різних систем і датчиків обробляються та інтерпретуються централізованим комп’ютером автомобіля на базі NVIDIA.
Раніше Citroen і Polestar вирішили суперечку про схожі логотипи.