Компанія Porsche показала фотографії з випробувань оновленого Cayenne і розповіла про зміни, які чекають на кросовер.
В основному вони торкнуться шасі, що зробить модель універсальнішою. Також «Кайєну» обіцяно просунуту мультимедійну систему та матричні фари нового покоління з 65 536 осередками, які вміють регулювати яскравість кожного пікселя та змінювати форму пучка. Прем’єра рестайлінгового Cayenne очікується у квітні.
Майбутнє оновлення Cayenne в Porsche називають одним із наймасштабніших за всю історію. Програма випробувань кросовера така сама, як у нових машин, і за кілька місяців прототипи намотують понад 200 тисяч кілометрів. Тести проходять в Азії, Африці, Європі та Північній Америці. Прототипи їздять марокканською пустелею, замерзлими озерами у Фінляндії і Нюрбургрингом — все заради того, щоб інженери могли відточити їхні звички.
Наголос у рестайлінговому Cayenne зроблений на поліпшенні їздових якостей. Іншими словами, в кросовері буде ще більше від спорткара, комфортного гранд турера і позашляховика. Відомо, що для моделі розробили нове напівактивне шасі із двокамерними пневмобалонами.
Ще їй дістануться нова мультимедійна система та фари HD Matrix LED , що використовують піксельну технологію Hella, Infineon та Nichia. Оптика дозволяє керувати матрицею на 65536 осередків, вміє регулювати яскравість кожного пікселя і змінювати форму пучка.
Вклад кожного світлодіода розраховується окремо за спеціальним алгоритмом. Система враховує зустрічний та попутний трафік, прокладений у навігації маршрут та обраний їздовий профіль, коригуючи параметри кожні 16 мілісекунд. У фарах з’явиться адаптивний режим для швидкісних магістралей, можливість динамічного виділення безпечних траєкторій руху та затінення дорожніх знаків.
Очевидно, всі версії Cayenne після оновлення стануть потужнішими, а Cayenne S втратить «бітурбошестерки» V6 2.9 (440 к.с., 550 Нм). Гібрид E-Hybrid зможе більше проїжджати на електротязі. А Turbo GT збереже статус флагмана сімейства. Купеподібний кросовер, як і раніше, йтиме з «вісімкою» 4.0, форсованою з 640 до 660 кінських сил. Прем’єру рестайлінгового Cayenne заплановано на квітень.
Раніше theROAD. писали, що новий електричний кросовер Porsche коштуватиме втричі дорожче Cayenne.