Компанія Porsche вперше показала прототип нового кабріолета, який раніше ніхто не бачив. Оригінальний Cayenne Convertible на 14 років передував Range Rover Evoque Convertible .
Прототип Cayenne було представлено у рамках 20-річного ювілею моделі. Він не є функціональним дорожнім автомобілем. Натомість це «пакетна функціональна модель» – по суті рухоме шасі, яке використовувалося для розробки дизайну та ергономіки протягом 2002 року.
Звідси дуже нетрадиційна, асиметрична задня частина: внутрішні розбіжності спалахнули щодо стилю задньої частини, тому прототип має дві версії. Ліва сторона приблизно збігається з різким, низько посадженим хвостом на Porsche Carrera GT. Навпаки, справа можна побачити високо розташовані задні ліхтарі, які приблизно нагадують ті, що були на Porsche Panamera першого покоління. Panamera, до речі, було випущено лише в 2009 році, сім років потому.
Інші зміни, окрім очевидного даху в стилі Targa, включають дводверний кузов із розширеними отворами на 200 мм порівняно зі звичайним Cayenne.
За словами Porsche, мета цього проєкту полягала в тому, щоб визначити, чи буде Cayenne з верхом Targa комфортним для задніх пасажирів, і розробити м’який верх, що швидко складається.
Що стосується останньої специфікації, інженери Porsche зупинилися на механізмі, схожому на той, який використовується в поточному Porsche 911 Targa . Він використовував кришку багажника, яка могла відкриватися як спереду, так і ззаду, щоб помістити дах або ваш багаж. Однак цю систему фактично ніколи не встановлювали на автомобіль, тобто дах довелося вручну монтувати на моделі пакетної функції.
Кабріолет Cayenne не розвивався далі, тому що Porsche сумнівалася в його прибутковості та була надто розбіжною щодо того, чи стилістично він доповнює решту модельного ряду.
Раніше theROAD. писали, що Porsche розширює свою діяльність у сегменті eBike.