Гоночна історія Porsche налічує безліч успішних сторінок, кожну з яких за бажання у XXI столітті можна монетизувати у вигляді спеціальної версії обмеженого тиражу або особливого набору опцій, що стилізує сучасний спорткар марки під класичну модель. Подібний трюк японський підрозділ Porsche провернув зі спорткаром Porsche 718 Cayman GT4 зразка 2019 року, який отримав декор у стилі гоночного Porsche 906 середини минулого століття.
За кермом такого прототипу з номером шасі 145 у 1967 році японський гонщик Тетсу Ікуцава виграв Гран Прі Японії і цей успіх вирішили відзначити у 2022 році. Силами заводського підрозділу Porsche Exclusive Manufaktur був розроблений набір спеціальних декоративних елементів: кремовий відтінок кузова доповнений помаранчевими акцентами, сріблястими смугами та темними колесами.
На задньому бічному склі красується напис Porsche Exclusive Manufaktur у стилі ретро та спеціальний значок 906-145 із силуетом оригінального спорткара. Силуети траси Fuji Speedway і час 2:00:800, який показав гонщик-переможець, з’явилися на порогах, а на дверях — «стартовий» номер 8, як у історичного прототипу.

Салон моделі, що отримала назву Porsche 718 Cayman GT4 Tribute to 906, отримав оздоблення з чорної шкіри та алькантари з червоним простроченням, той же логотип 906-145 на приладовій панелі та конфігурацію траси Гран-прі Японії 1967 року, вибиту на підголівника сидінь з карбонового волокна.
Вартість Porsche 718 Cayman GT4 Tribute to 906 не повідомляється, оскільки єдиний створений автомобіль продавати не планують. Проте всі бажаючі можуть замовити у Porsche Exclusive Manufaktur комплект аналогічних доробок.
Раніше theROAD. писали, що Porsche перетворить віртуальний гіперкар на арткар.