Кілька років тому провідний автовиробник Штутгарта поділився історією про ентузіаста Porsche 911 на ім’я Брок Кін, який додав багажники та намет до свого Carrera 4S. Якщо Porsche це схвалює, то ми теж. Але хоча Cayenne може бути кращим компаньйоном у пригодах, ніж будь-який інший продукт Zuffenhausen, німецький автовиробник думав нестандартно та навіть створив намет на даху для власників Taycan EV, які бажали взяти участь в ексклюзивному досвіді Porsche. Тепер Porsche робить крок далі, пропонуючи клієнтам двомісний намет. Це виглядає приголомшливо і має стати ідеальним аксесуаром для майбутнього 911 Safari/Dakar.
Нова пропозиція від Porsche Tequipment постачається в ексклюзивному твердому кейсі, розробленому для того, щоб витримувати будь-які погодні умови. Новий жорсткий кейс, створений у Центрі розробки Weissach, можна встановлювати на транспортні системи на даху для 911, Macan, Cayenne, Panamera та Taycan EV, з рейлінгами на даху та без них. Сам намет водонепроникний і описується як всесезонний двомісний намет з двома бічними вікнами, що відкриваються, із захистом від комах і вікном на даху. Функція затемнення може запобігти освітленню, якщо ви в кемпінгу в районі, де сонце заходить пізно вночі.
У відкритому стані підлога намету має площу поверхні 210×130 см. Цей простір підкріплено інтегрованим матрацом, а стінки намету зроблені з дихаючої суміші бавовни. Внутрішня обшивка також стьобана і представлена в світло-сірому кольорі. Головна сторона намету демонструє силует у формі гори, тоді як зовнішня сторона намету демонструє бічні стінки, які «імітують лінію 911». Природно, великий логотип Porsche також видно, щоб шоковані глядачі в їхніх Broncos могли бачити, що ви виклали великі гроші на оригінальний аксесуар.
Коли на вулиці дощ, для входу додається окремий дощовик, а блискавки намету є водонепроникними. Конструкція також міцна, з максимальним стаціонарним навантаженням близько 190 кілограмів рейлінгами на даху та приблизно 140 без них. З зібраним наметом ви можете розвивати максимум 130 км/год — цього більш ніж достатньо для середньої автостради.
Раніше theROAD. писали, що Opel перетворив Zafira-e Life на електричний кемпер.