Прототип 1000-сильного Porsche Taycan обійшов Tesla Model S Plaid на Нюрбургрингу.
Трасу електрокар проїхав за 7:07,55 — всього на дві з невеликим секунди повільніше за гіперкар Rimac Nevera. Taycan обладнали каркасом безпеки та гоночними сидіннями, а в рух його приводила, за чутками, нова тримоторна силова установка з інверторами на карбіді кремнію. За неофіційними даними, комбінована віддача системи становитиме близько 1000 кінських сил, а головними конкурентами машини стануть Tesla Model S Plaid та Lucid Air Sapphire.
Найшвидший електрокар із Цуффенхаузена. Тепер це звання носить якийсь передсерійний Porsche Taycan, який проїхав коло Нюрбургрингом за 7:07,55. Седан виявився на 26 секунд швидше товарного Taycan Turbo S і на 17,681 секунди – Tesla Model S Plaid . Зовсім трохи йому не вистачило до «римаківських» 7:05,298, так що чутки, ніби перед нами прототип майбутнього Taycan Turbo GT з силовою установкою потужністю 1000 кінських сил цілком можуть виявитися правдою. Втім, жодних подробиць про машину Porsche поки не розкрила, але пообіцяла викласти повне відео із заїздом у середині березня.
Taycan Turbo GT має тримоторну систему з додатковим електромотором на задній осі, що забезпечить векторизацію тяги в ширших межах. Для таких швидкостей, як машина показала на Нюрбургрингу, також знадобляться високі фазні струми, тому на топової версії моделі можуть з’явитися імпульсні інвертори на основі карбіду кремнію (як у майбутнього Macan ) і батарея з іншим хімічним складом або схемою компонування осередків. Достеменно відомо, що силова установка витримує кілька «бойових» заїздів поспіль, причому час на фініші змінюється в межах похибки.
Очевидно, що тепер хід знову за «Теслою». Минулого разу обійти Taycan ліфтбеку Model S Plaid допоміг трек-пакет , який ідеально доповнив стандартне залізо. Віддача силової установки «Плейда» складає 1033 кінські сили і 1420 Нм моменту, що крутить. Журналісти з Motor Trend змогли розігнатися на електрокарі з місця до 60 миль на годину (97 км/год.) за 2,07 секунди. Класичну дрегову дистанцію в чверть милі машина проїжджає за 9,34 секунди, швидше за Dodge Challenger SRT Demon, якому потрібно 9,65. Швидкість на фініші – 245 кілометрів на годину.