UAW турбується про захист робочих місць на заводах із виробництва деталей для двигунів двигунів і хоче, щоб працівники, які виготовляють акумулятори, мали профспілкове представництво та порівнянну заробітну плату та виплати.
Понад 1000 членів профспілок на ливарному заводі Stellantis NV у Кокомо, штат Індіана, оголосили страйк у суботу після зриву переговорів щодо контракту, що спричинило тиск на ключову ланку у виробництві двигунів і трансмісій автовиробника для автомобілів, що продаються в Північній Америці.
Згідно з заявою UAW, члени United Auto Workers Local 1166 заявили, що компанія позбавила їх «безпечного та комфортного робочого місця», нехтуючи ремонтом систем опалення, вентиляції та кондиціонування повітря та вирішенням інших питань охорони здоров’я та безпеки. На веб-сайті Stellantis сказано, що завод є найбільшим у світі заводом з виробництва двигунів і трансмісій.
Stellantis стверджує, що у нього немає грошей, щоб задовольнити основні потреби членів UAW Local 1166, і в той же час він отримує рекордні прибутки та інвестує мільярди в новий акумуляторний завод через дорогу.
Сінді Естрада, віце-президентка UAW
Вихід є першою ознакою напруги між автовиробниками та профспілкою, оскільки галузь переходить на електромобілі. Stellantis і південнокорейська Samsung SDI Co. оголосили в липні, що інвестують 2,5 мільярда доларів у будівництво заводу акумуляторів у Кокомо. Профспілка стурбована захистом робочих місць на заводах з виробництва деталей для двигунів внутрішнього згоряння та хоче забезпечити, щоб працівники, які виробляють батареї, мали представництво UAW та порівнянну заробітну плату та пільги.
Джефф Шустер, старший віце-президент з прогнозування LMC Automotive, сказав, що завод з лиття Kokomo виробляє деталі для багатьох транспортних засобів. Оскільки автовиробники зберігають мінімальний запас запчастин, вихід із них може швидко закрити складальні підприємства, але страйк, ймовірно, не триватиме довго, сказав він.
«Після сумлінних переговорів протягом двох днів і представлення пропозиції, яка, як ми вважали, вирішила занепокоєння профспілки, ми розчаровані рішенням UAW покинути компанію», — сказав Стеллантіс у заяві, надісланій електронною поштою. «Ми будемо прагнути повернутися до столу переговорів якомога швидше, щоб відновити переговори для досягнення угоди щодо місцевого контракту».
У серпні Stellantis заявила, що інвестує 99 мільйонів доларів у Kokomo Casting і два інших заводи з виготовлення нових гібридних двигунів.
Раніше Honda повідомила про скоречення виробництва на японських заводах до 40%.