Оновлена модель Alpina доводить BMW X7 до екстремального рівня з більшою потужністю, яскравими 20-спицевими колесами та розкішнішим салоном.
Проміжне оновлення для найбільшого позашляховика BMW, X7, на початку цього року принесло потужніші та ефективніші двигуни та переглянуту передню частину з більш примхливими фарами, що охоплюють величезну передню решітку. Тепер BMW показала найдорожчу та високопродуктивну версію X7, надаючи Alpina XB7 2023 року ті ж візуальні оновлення та найпотужніший двигун у лінійці X7.
XB7 продовжує використовувати оновлену версію 4,4-літрового двигуна V-8 з подвійним турбонаддувом, який є в X7 M60i, але в той час як XB7 до рестайлінгу виробляв 612 кінських сил, нова версія збільшила цю потужність до 630 к. с. Крутний момент залишається незмінним — 590 фунт-фут — перевага на 37 фунтів-фут над M60i — і BMW каже, що пік крутного моменту досягається на 200 об/хв раніше, при 1800 об/хв, і триває до 5600 об/хв. Останній X7 V-8 також включає 48-вольтовий гібридний двигун, який покращує чуйність і ефективність двигуна, а версія Alpina з 4,4-літровим двигуном також має унікальну систему охолодження.
Мотор працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка включає 48-вольтовий стартер-генератор, а XB7 має повний привід з електронним диференціалом підвищеного тертя на задній осі. BMW стверджує, що XB7 може розганятися до 60 миль на годину за 3,9 секунди і долати чверть милі за 12,4 секунди, що є вражаючим показником для автомобіля зі спорядженою вагою близько 6000 фунтів. Кажуть, що максимальна швидкість становитиме 180 миль/год, якщо XB7 оснащений пакетом продуктивних шин і 21-дюймовими колесами, які можна додати без додаткових витрат.
XB7 їздить на пневматичній підвісці з унікальними амортизаторами Alpina, і позашляховик може збільшити клиренс на 1,6 дюйма нижче 29 миль/год. Переведення транспортного засобу в режим Sport або їзда зі швидкістю понад 100 миль на годину знижує XB7 на 0,8 дюйма, тоді як режим Sport+ або подолання бар’єру 155 миль на годину знижує його на 1,6 дюйма.
BMW також каже, що Alpina отримала посилені торсіонні стійки для підвищення жорсткості, а жорсткіші втулки задньої осі та електромеханічні стабілізатори поперечної стійкості M60i зменшують крен кузова. Рульове керування задніми колесами, яке також є на M60i, може рухати задні колеса на 2,3 градуса в будь-якому напрямку. Потужність гальмування забезпечується чотирипоршневими фіксованими супортами Brembo, що закріплюються на 15,5-дюймових дисках спереду, і плаваючими супортами з 15,7-дюймовими дисками ззаду. Супорти пофарбовані в синій колір із написом «Alpina» білим.
Раніше BMW застерігала від переходу на повністю електричний транспорт.