У лінійці «заряджених» BMW з індексом CS прибуло: компанія офіційно представила седан M3 CS.
Перша новинка від баварців у 2023 році отримала яскраві акценти у зовнішності, карбонові елементи, що знижують загальну масу, та новітню мультимедійну систему iDrive 8 із єдиним вигнутим дисплеєм. У рух повнопривідний M3 CS наводить потужніший двигун, ніж у версії Competition: його запозичили у лімітованого купе M4 CSL, що дебютував минулого року.

Трилітрова «бітурбошістка» M3 CS розвиває 550 кінських сил – на 40 сил більше, ніж у взятої за основу Competition з активним заднім М-диференціалом. Максимальний крутний момент в 650 Нм досягає при 2750 обертів на хвилину і підтримується до 5950 обертів. Мотор, що поєднується з восьмидіапазонним автоматом M Steptronic, отримав полегшені циліндри і колінвал, жорсткіші опори і сердечник головки блоку циліндрів, надрукований на 3D-принтері. Передбачені спорт-режим, що спрямовує більше моменту на задні колеса, а також повне відключення передньої осі та системи стабілізації для дріфту.
З місця до 100 кілометрів на годину BMW M3 CS розганяється за 3,4 секунди. Для порівняння, Competition на ту ж саму стартову вправу потрібно 3,5 секунди, а донору двигуна M4 CSL – 3,7. Швидкості 200 кілометрів на годину авто досягає за 11,1 секунди.
Для моделі переналаштували кінематику підвісок та розвал коліс, а також амортизатори та пружини адаптивної підвіски M, кермо M Servotronic та гальмівну систему. До базового списку входять ковані диски M, які можна замовити в матовому чорному кольорі. Розмірність – 19 дюймів на передній осі та 20 на задній. За доплату пропонують встановити карбон-керамічні гальма M Carbon та збільшити жорсткість кузова, встановивши розпірки у моторний відсік.

Різниця у вазі з вихідною Competition невелика – седан у хардкорному CS-варіанті став найлегшим на 20 кілограмів. Для порівняння, M4 CSL “скинув” цілий центнер. M3 CS полегшили за рахунок вуглепластикових деталей – капота, спліттера, передніх повітрозабірників, корпусів дзеркал, дифузора та спойлера. З нього виготовлено також центральну консоль, підрульові перемикачі, елементи декору та корпуси ковшеподібних сидінь M Carbon зі шкіряною оббивкою. Більш як на чотири кілограми знизив вагу титановий глушник.
Зовні M3 CS відзначився безкаркасною решіткою радіатора з червоним контуром та значком з назвою моделі, а також жовтими фарами BMW Laserlight. У салоні – штатний для M3 вигнутий екран системи iDrive 8, що поєднує 14,9-дюймовий дисплей мультимедійної системи та 12,3-дюймову “приладку”.
BMW M3 CS випускатимуть обмеженим тиражем, як і M4 CSL. Виробництво стартує у Мюнхені у березні 2023 року, після чого седан почне надходити до дилерів. Ключові ринки для моделі – США, Німеччина, Великобританія та Японія. Вартість становитиме 146 тисяч євро.
Раніше theROAD. писали, що Alpina випустила потужну 634-сильну BMW 5 серії.