На честь 50-річчя з моменту появи Renault 5, Turbo 3E має 375 електричних кінських сил і призначений для створення вірусних відео про дрейф.
Renault готується відродити табличку з ім’ям 5, яка прикрашала бестселер автовиробника в 1970-х і на початку 1980-х років, на новому електричному хетчбеку, який має вийти в 2024 році і який буде представлено в концепті, показаному в 2021 році. Цього року також виповнюється п’ять років з моменту появи Renault 5, а на початку цього року французький бренд відзначився химерною, але стильною концепцією 5 Diamant. Тепер Renault став ще більш диким із R5 Turbo 3E, електричним дрифтовим автомобілем, який переосмислює культову легенду ралі Renault 5 Turbo та черпає натхнення з ретро-відеоігор.
Форма кузова Turbo 3E залишається такою як і в оригінального 5 Turbo, але деталі були повністю змінені. Сітчасті бічні повітрозабірники замінені парою повітропроводів NACA яскраво жовтого відтінку, тоді як гігантське заднє крило виростає з люка, а каверноподібний дифузор замінює задній бампер. Фари і задні ліхтарі замінені тонкими світлодіодними смужками, а чотири квадратних піксельних протитуманних фари встановлені на передньому бампері. Передня частина також містить три прямокутні жовті вентиляційні отвори та фіолетові буксирувальні гаки, встановлені над виступаючим переднім сплітером.
Незважаючи на класичний квадратний кузов, Turbo 3E повністю електричний знизу, з літій-іонною батареєю ємністю 42 кВт/год, що живить два електродвигуни, кожен з яких приводить в дію одне заднє колесо. Загальна потужність становить 375 кінських сил і крутний момент 516 фунт-фут, що дозволяє психоделічному рестомоду розганятися до 62 милі на годину за 3,5 секунди на шляху до максимальної швидкості 124 милі на годину.
Базований на трубчастому шасі з каркасом безпеки, схваленим FIA, виготовлений із вуглецевого волокна, R5 Turbo 3E важить 2161 фунт, з яких 1146 фунтів це батарея. Renault стверджує, що батарея може забезпечити достатньо енергії для «кількох кіл», але не уточнює, чи це кола навколо півмильної траси NASCAR Martinsville Speedway чи майже 13-мильної Nürburgring Nordschleife.
Окрім їзди на трасі, Renault передбачає участь Turbo 3E у джимхані, змаганнях на час, що включають дріфт, стрибки та інші маневри в стилі ралі. 3E оснащений режимом дрейфу, при цьому спринт до 100 км/год триває 3,9 секунди. Фіолетовий колір Turbo 3E і жовта підсвічування також явно навіяні дріфтовими машинами, які використовував Кен Блок, щоб зробити джимхану популярною на YouTube. Під час розробки Turbo 3E Renault, безсумнівно, пам’ятав про віральність Інтернету, оснастивши його 10 точками кріплення для камер всередині та зовні, а світлодіодні ліхтарі блимають під час дрейфування автомобіля.
Інтер’єр усіяний жовтими та фіолетовими акцентами. Renault працювала з Sabelt над сидіннями з вуглецевого волокна, ременями безпеки та кермом. Важіль ручного гальма стоїть високо, спонукаючи водія викликати димчастий дріфт, а приладова панель складається з 10 цифрових екранів із графікою, натхненною відеоіграми. Підлога виконана з чорної пробки, а панель приладів і дверні панелі драпіруються алькантарою. Renault також дивно включає плюшевого ведмедика на ім’я «Drifty» у салоні, нібито для «розслаблення та комфорту пасажирів, перевантажених м’язами шоу-кара».
R5 Turbo 3E дебютує на конкурсі Chantilly Arts & Elegance 25 вересня 2022 року.
Раніше Renault 5 перетворили на елегантний електромобіль.