Компанія Mercedes-Benz представила найпотужніший SL в історії.
Родстер SL 63 SE Performance оснащений гібридною силовою установкою на базі «бітурбовісімки» 4.0 та розвиває 816 кінських сил. Привід тут повний, причому він залишається таким навіть за відключення ДВС. Загалом технічно новинка повторює ліфтбек GT 63 SE Performance. На розгін до сотні такий SL витрачає всього 2,9 секунди. Максимальна швидкість – 317 кілометрів на годину.
Компанія Mercedes-Benz представила найпотужніший SL за всю історію. Гібрид SL 63 SE Performance має віддачу в 816 кінських сил і 1420 Нм крутного моменту. Під капотом у нього стоїть бітурбодвігатель V8 4.0, на задній осі – вузол AMG Electric Drive Unit, який поєднує електромотор, двоступінчастий редуктор і механічний диференціал підвищеного тертя. До ста родстер розганяється за 2,9 секунд (звичайний SL 63 – за 3,6 с), а його максималка складає 317 кілометрів на годину.
Розподілом тяги між осями, як і у Mercedes-AMG GT 63 SE Performance , управляє система повного приводу AMG Performance 4Matic+. Причому через неї електромотор може передавати тягу на передні колеса у разі прослизання задніх. Спільна з ліфтбеком тут і тягова батарея ємністю 6,1 кіловат-години. Вона розроблена з урахуванням досвіду створення акумуляторів для Формули-1 та розрахована на швидку віддачу та прийом електроенергії. Тому й запас ходу на електротязі дуже скромний лише 13 кілометрів.
Штатно SL 63 SE Performance оснащений підвіскою AMG Active Ride Control з функцією придушення кренів. На відміну від традиційних систем, де для цього використовуються електромеханічні стабілізатори, SL бореться з валкістю за допомогою гідравлічних магістралей , що зв’язують усі чотири адаптивні стійки. Тиск у них, отже, і жорсткість підвіски, регулюється спеціальними клапанами. Система здатна індивідуально компенсувати нерівності для коліс з кожного боку кузова, знижуючи розгойдування в крутих поворотах та підвищуючи загальний комфорт.
Також родстер похвасте повнокерованим шасі та композитно-керамічною гальмівною системою з шестипоршневими фіксованими супортами спереду та однопоршневими плаваючими ззаду. А ще йому покладено комплекс активної аеродинаміки, що складається з електроннокерованого спойлера та вуглепластикового щитка на днищі, що висувається на швидкості 80 кілометрів на годину та зменшує підйомну силу на передній осі. Обидва ці елементи на SL 63 SE Performance були перекалібровані. Наприклад, алгоритм роботи спойлера додали змінні швидкості, поздовжніх і поперечних прискорень і кута повороту керма.