Компанія Strasse Wheels представила абсолютно новий дизайн полегшеного колеса, виготовленого з вуглецевого волокна та кованого алюмінію аерокосмічного класу 6061-T6.
Strasse Wheels стверджують, що їх нове творіння у середньому на 35% легше за звичайні алюмінієві вироби. Дизайн із п’ятьма спицями не тільки чудово виглядає, але й має багато переваг в плані динаміки.
Фахівці з тюнінгу відзначають покращення керованості, прискорення та гальмування завдяки зменшенню непідресореної маси. Це, за словами компанії, забезпечує водіїв «найбільш технологічно просунутим керуванням» на ринку.
Клієнти можуть вибрати між стандартним або кованим вуглецевим волокном, а також вибрати двокомпонентні колеса з глянцевим або матовим покриттям. Більше того, існує необмежена кількість варіантів центральної обробки. Як видно з Ferrari SF90 вище, ви навіть можете встановити марку OEM на колеса післяпродажного обслуговування. При ціні 5300 доларів за штуку вони, безсумнівно, дорогі, але Strasse Wheels зазначає, що кожне колесо з вуглецевого волокна (доступне від 18 до 23 дюймів) виготовлене відповідно під конкретний автомобіль.
Однак у тих, хто шукає легкі колеса післяпродажного обслуговування, сьогодні є великий вибір. У червні компанія HRE Wheels представила серію CRBN і з гордістю описала її як «колесо з найвищим співвідношенням міцності до ваги», доступне на даний момент. Як і UltraLight Carbon S5 RS, колесо HRE також виготовляється на замовлення. Але, за ціною 6350 доларів за штуку, це навіть дорожче, ніж легкосплавні колеса Strasse Wheels.
Strasse Wheels зазначає, що UltraLight Carbon S5 RS добре підходить для високопродуктивних транспортних засобів і суперкарів, але дизайн «доступний для всіх транспортних засобів».
Раніше theROAD. писали, що Ferrari SF90 отримав розкішний салон у дусі Bugatti.