Звіт про продажі Honda у другому кварталі виглядає сумно, але продукція компанії користується великим попитом.
У всій галузі почалось пом’якшення цін на певні транспортні засоби після приблизно двох років пекельних дилерських націнок і надзвичайно низького рівня запасів. Тим не менш, для багатьох OEM-виробників справи не йдуть чудово, головною причиною збоїв є збої в ланюгах поставок.
Honda є останнім брендом, який оприлюднив звіти про продажі за другий квартал. Загалом обсяги продажів впали на 51,2%.
З початку року продажі Honda Civic знизились на 54% порівняно з минулим роком. За цей час було продано 9 633 одиниці порівняно з 32 667 у 2021 році. Odyssey ще гірше: продажі впали на 56,6% порівняно з минулим роком, або на 2 721 одиниць до 8 397. У Acura теж не все добре, і в цьому кварталі спостерігається падіння продажів до 50,6%. Honda каже, що ці показники не є найкращим показником другого кварталу бренду
З огляду на високий показник обороту до 90 відсотків для основних продуктів Honda та Acura, стає зрозуміло, що успіх є відносним поняттям у сучасному бізнес-середовищі, а обсяг продажів не є найкращим показником справжнього попиту споживачів.
Мамаду Діалло, віце-президент з Продажі автомобілів для American Honda Motor Co
Honda також сподівається, що нові моделі допоможуть зменшити різке скорочення продажів, «оскільки ми продовжуємо виготовляти неймовірну кількість нових моделей, включаючи нещодавній запуск абсолютно нових Honda HR-V і Acura Integra», — підсумував Діалло. Незважаючи на невтішний квартал (і рік) для бренду, було кілька невеликих історій успіху.
Мало того, що Integra успішно дебютувала, Type R йде повним ходом, а продажі Acura NSX зросли на 153% в останній рік. Ефективні моделі бренду залишаються популярними, і ми припускаємо, що його більш прості моделі незабаром вийду на свої колишні об’єми продажів, як тільки відновиться ланцюг поставок.
Нещодавно звіт за другий квартал опублікував Volkswagen.