Західні держави відповіли на агресію росії проти України руйнівними санкціями, а західні компанії повільно але неухильно залишають російську федерацію. Особливо сильно постраждала автомобільна промисловість.
Виробництво легкових автомобілів у росії минулого місяця впало на 89 відсотків порівняно з липнем 2021 року. Федеральна служба державної статистики повідомляє, що з січня по червень 2022 року було вироблено 281 000 автомобілів, що на 61,8 відсотка менше, ніж у першому півріччі 2021 року.
Економічні показники країни жахливі самі по собі, особливо у поєднанні з потенціалом росії будувати нові автомобілі. Як би там не було, наступного року АвтоВАЗ має намір випустити повністю електричний автомобіль.
Компанія-власник Lada має намір випустити електричну версію Largus. Запас ходу та детальні характеристики новинки будуть оприлюднені пізніше. Достатньо очевидно, що АвтоВАЗ зараз мовчить, тому що e-Largus буде розчаруванням (якщо, звісно, він колись перейде на серійне виробництво).
По-перше, e-Largus на головному фото – не що інше, як візуалізація. Це також легкий комерційний автомобіль, а не легковий автомобіль, хоча варіант, орієнтований на пасажирів, безперечно можливий. Що неможливо, так це платформа автомобіля. Стара платформа, розроблена для бренду недорогих автомобілів Dacia, який Renault придбала ще в 1999 році.
Представлений чотиридверним седаном Logan першого покоління у 2004 році, B0 ніколи не призначався для 100-відсотково електрифікованих силових агрегатів. Перетворення платформи лише з ДВЗ на EV часто призводить до поганого запасу ходу, і, очевидно, продуктивність прямолінійного руху також залишить бажати кращого.
Наче це було недостатньо погано, доданий прес-реліз малює ще більш похмуру картину масового впровадження електромобілів у державі-агресорі. «Зараз у республіці працює близько 10 зарядних станцій», – сказав глава Удмуртської Республіки Олександр Бречалов. У столиці цієї республіки, суб’єкта федерації, розташований Іжевський складальний завод Lada.
На цій ноті, за чутками, пропонуються п’яти- та семимісні пасажирські конфігурації, а також запас ходу близько 400 кілометрів (250 миль).
Раніше повідомлялось, що Renault продовжує продавати росіянам автомобілі через білорусь попри санкції.