Стало відомо, наскільки потужним буде електричний бізнес-седан Geely.
У базі Міністерства промисловості Китаю з’явилася інформація про модель Galaxy E8, перспективний проект Geely. Цей седан цікавий тим, що для нього заявлений рекордно низький коефіцієнт аеродинамічного опору — лише 0,199, і це один із найкращих показників серед серійних електромобілів. Тепер же розкрито й інформацію про силову установку: вона складатиметься з двох електромоторів, які встановлені на передній та задній осях. Сумарно вони розвивають близько 650 кінських сил.
У сертифікаційних документах наводяться нові цифри: спорядження маса Galaxy E8 становить 2150 кілограмів, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 210 кілометрів на годину. Віддача переднього електромотора дорівнює 224 кінським силам, заднього – 422 сили. Вони забезпечують седану повний привід. Невідомими поки що залишаються ємність батареї та точний запас ходу.
Galaxy E8 базується на платформі SEA, на якій побудовані моделі Zeekr. За неофіційними даними, у седана буде батарея CATL та 800-вольтова архітектура. Завдяки чудовій обтічні седан може замахнутися на запас ходу на одній зарядці понад 1000 кілометрів за циклом CLTC.
Раніше з’явилася інформація про те, що у Galaxy E8 буде і одномоторна модифікація з 272-сильним двигуном на задній осі, відповідно, привід буде задній. Такий варіант можуть запропонувати на старті продаж, а повнопривідна модифікація з’явиться слідом.
Лінійка Galaxy, яку Geely виділила в окремий суббренд, складатиметься із семи моделей, причому шість із них стануть серійними протягом наступного року. Мова не тільки про електромобілі, а й про гібриди, що заряджаються, на платформі Volvo E-CMA: за такою схемою зроблені седан Galaxy L6 і кросовер Galaxy L7.