Sono Motors, мабуть, була однією з перших компаній, яка пообіцяла продавати автомобіль на сонячних батареях. Електромобіль почали розробляти у 2016 році. Прогнозували, що його вартість становитиме 12 000 євро (12 262 долари за поточним обмінним курсом) або 16 000 євро (16 349 доларів), якщо люди хочуть отримати більший запас ходу. Дехто подумав, що компанія ніколи не зробить цього. Однак презентація серійної версії Sion відбулась 25 липня. Автомобіль коштуватиме €25 126 ($25 674).
Це більш ніж удвічі перевищує прогнозовану ціну в 2016 році. Sono Sion може з’явитися пізніше, ніж Lightyear 0 або Aptera, однак він має хороший аргумент на користь продажів: це буде перший масовий сонячний автомобіль, який все ще актуальний, незважаючи на зростання ціни.
І хоча ціна набагато вища, ніж зазначалось раніше, вона здається справедливою для електромобіля з потужністю 54 кВт/год і довжиною 4,47 метра (176 дюймів). Це робить Sion таким же великим, як Peugeot 3008 або BMW 330i. Схоже, що серійна версія більша за перший прототип, представлений компанією.
Той перший автомобіль був не до кінця обробленим і мав лише 330 сонячних батарей на своїй поверхні, без вікон після задньої стійки. Серійний електромобіль на сонячних батареях (SEV) має вікно між C-стійками та D-стійками та поставляється з 456 «плавно інтегрованими сонячними напівелементами». Їх достатньо, щоб забезпечити рух автомобіля в середньому на 112 кілометрів на тиждень у Німеччині. У більш сонячних місцях запас виробленої електроенергії може забезпечувати запас ходу до 245 км на тиждень.
Крім комфортного розміщення п’яти осіб завдяки великій колісній базі 2,83 м (111,4 дюйма), Sion також може перевозити 650 літрів (23 кубічних футів) вантажу. Висота складає 1,66 м або 65,4 дюйма, а ширина 1,83 м або 72,1 дюйма.
Завдяки цим специфікаціям і акумуляторній батареї LFP ємністю 54 кВт/год сонячний автомобіль може проїхати 305 км за циклом WLTP. Це небагато, але це свідчить про те, що Sono вважав за краще продавати легший автомобіль, ніж важчий, дорожчий і менш ефективний. Цю проблему можна вирішити за допомогою швидкої зарядки, з якою елементи LFP справляються краще, ніж потрійні елементи. Максимальна швидкість заряджання Sion становить 75 кВт для швидких зарядних пристроїв постійного струму та 11 кВт для зарядних пристроїв змінного струму. З ним краще здійснювати коротші поїздки. Двонаправлена зарядка дозволяє Sion живити інші електромобілі або накопичувати електроенергію від сонячних панелей у будинку, живлячи його вночі, щоб його власники могли заощадити на рахунках за електроенергію.
Sono Sion не був задуманий як спортивний автомобіль. Він розганяється від 0 до 100 км/год за 9 секунд і досягає максимальної швидкості 140 км/год. Сонячний автомобіль має передній привід (FWD).
Наразі Sono Motors має 19 000 активних приватних бронювань із середнім початковим внеском у 2225 євро. Sono Motors найняла Valmet Automotive для будівництва Sion і очікує, що підрядник-виробник виготовить 257 000 одиниць за сім років. Виробництво має стартувати у другій половині 2023 року.
Окрім Sion, Sono Motors також починає продавати Solar Bus Kit, що допомогає заощадити паливо за рахунок живлення допоміжних систем сонячною енергією. Це ще один спосіб для компанії заробити гроші та підготуватися до нових сонячних транспортних засобів, таких як Sion. Якщо все піде за планом, ми побачимо, що Sono може запропонувати через рік.