Серійна версія, яка з’явиться в 2025 році, стане першою моделлю AMG, створеній на базі AMG компанії.
Платформа електромобіля EA – конструкція, створена навколо компактної батареї, що розроблена для забезпечення більш низької та спортивної форми автомобіля, ніж та, яку забезпечує існуюча платформа електромобіля Mercedes-Benz EVA. Вона використовується в седанах Mercedes EQS і Mercedes EQE.

Ми повністю використали переваги нової платформи як у дизайні, так і в пропорціях. Vision AMG демонструє те, що ми плануємо: низький і витончений седан з видатною аеродинамікою та простором для комфортного розміщення чотирьох дорослих.
Роберт Лешнік, керівник відділу зовнішнього дизайну Mercedes-Benz
Спортивні риси підкреслюють витягнута від передньої панелі до осі порівняно низька криша капота, сильно вигнуте лобове скло, глибока лінія даху.

Mercedes-Benz заявив, що серійна версія Vision AMG отримає чотири безрамні двері, а також великі задні двері в стилі ліфтбека, подібні до тих, що плануються для майбутнього купе GT другого покоління.
При довжині 5100 мм новий EV є довшим, ніж 4-дверний Mercedes-AMG GT 4Matic, і на 147 мм довший, ніж Porsche Taycan. Одна лише колісна база сягає понад 3000 мм.

Кабіна Vision AMG добре вдало вписується у виступаючі крила і звужується назад. На відміну від платформи Mercedes-Benz EVA, яка може похвалитися абсолютно рівною підлогою, конструкція AMG.EA була розроблена з урахуванням простору для розміщення ніг ззаду, а елементи акумулятора розміщаються під заднім сидінням.
Раніше Mercedes-Benz та Volkswagen виступили за заборону ДВЗ у ЄС до 2035 року.