Згідно з першим прес-релізом Volkswagen, рішення Дісса піти у відставку було взаємною згодою між ним і компанією, але тепер з’явилися нові подробиці, які показують, що це могло бути не так.
Наприкінці минулого тижня було оголошено, що Герберт Дісс піде у відставку з посади голови правління Volkswagen. З вересня 2022 року його замінить Олівер Блюм, який виконуватиме цю нову роль, продовжуючи свою колишню роботу в якості голови правління Porsche AG.
Bloomberg поспілкувався з анонімним джерелом у компанії, яке виявило, що Дісса навіть не було в офісі, коли наглядова рада VW мала сумнозвісне засідання, що обірвало кар’єру Дісса. У той час Дісс був в Америці.

Дісс прийшов у VW з BMW у 2015 році, щоб реорганізувати компанію після скандалу Dieselgate. На жаль, він також потрапив у скандал після того, як не зміг надати цінну інформацію акціонерам. Однак не це стало причиною його звільнення.
Згідно зі звітом, Дісс втратив прихильність родини Porsche, яка володіє більшою частиною акцій Volkswagen Group. Приблизно 31%, якщо бути точним. Повідомляється, що родина Porsche була великими прихильниками його ідей щодо електрифікованого майбутнього, серед яких були новаторські моделі, такі як VW ID. 4 і майбутній ID. Buzz.
«Відхід генерального директора Герберта Дісса не повинен бути несподіванкою, враховуючи, наскільки маргіналізованим він став за останні місяці», – написав Філіп Хушуа, аналітик Jefferies, у звіті, опублікованому Bloomberg. «Час невдалий і ще одна ілюстрація дисфункції у VW».
Основною причиною падіння Дісса імовірно є підрозділ Cariad. Cariad – це внутрішній відділ VW, який займається розробкою програмного забезпечення для автономного водіння наступного покоління, і він надзвичайно відстає від графіка.
Macan EV затримали на цілий рік через слабку продуктивність Cariad. Це також призвело до затримок у всьому портфоліо VAG, включаючи Bentley та Audi. Ці бренди приносять купу грошей для групи, і порушення графіка є вірним способом потрапити в поле зору акціонерів.
Інсайдер Bloomberg також повідомив, що Дісс поділився новиною через день після повернення до Німеччини. Він порадився зі своїм адвокатом і зрештою вирішив піти. Ймовірно, йому виплатять гроші за решту контракту, який мав закінчитися лише у 2025 році.