За останнє десятиліття масово почали з’являтись допоміжні засоби водіння та різні рівні автономності. Однією з найпродуктивніших систем є Tesla Vision на основі камери, але Subaru підтримує технологію на основі камер відтоді, як представила EyeSight. Хоча EyeSight — система допомоги водієві на основі камери, яка зараз є майже на всіх Subaru у всьому світі — показала чудові результати, бренд має більші амбіції щодо майбутніх ітерацій цієї системи, прагнучи до 2030 року звести до нуля смертність у ДТП в автомобілях Subaru.
Незважаючи на те, що Tesla зосереджується на системах на основі камер, уникаючи радарів у старих автомобілях і зосереджуючись виключно на Tesla Vision, ця технологія не позбавлена проблем. Subaru усвідомлює це, тому розробляє наступне покоління EyeSight з використанням унікальних технологій і відмовляється позначати його передбачуваними термінами, доки він не стане повністю функціональним у наступному поколінні автомобілів, таких як Subaru Forester.
У розмові з Automotive News Ейдзі Шибата, директор Subaru Lab і старший програмний менеджер для EyeSight, пояснив: «Підхід Subaru полягає в тому, щоб якнайшвидше звести до нуля смертність у ДТП, а не зосереджуватися на автономному водінні». Ось чому Subaru не призначає своїм системам ярлик відповідно до стандартів автономності SAE. До речі, системи повного автономного керування Tesla мають лише рівень 2+, тоді як кілька вибраних виробників у всьому світі, як-от Honda та Mercedes-Benz, були єдиними брендами, які ефективно виробляли щось, що можна назвати рівнем 3. Subaru не хвилює ярликів і зосереджується на результаті нульових втрат.
Система EyeSight нового покоління розробляється в новому центрі розробки штучного інтелекту Subaru Lab у центрі Токіо, Японія. І в неймовірно жвавому місті з різноманітним транспортом, пішоходами та велосипедистами справді немає кращого місця, щоб перевірити систему на межі можливостей.
Очікується, що новий EyeSight буде випущений у 2025 році, і надалі покладатиметься на камери, але використовуватиме передовий штучний інтелект, щоб допомогти обійти деякі проблеми, з якими зараз стикаються такі системи. Серед них – здатність оцінювати дорожню розмітку, коли вона вкрита сніговою ковдрою, саме тут вступають у гру ШІ та машинне навчання.
Немає планів щодо LiDAR або Radar для цієї системи, оскільки керівники лабораторії Subaru Lab стверджують, що стереокамери, які тріангуляційно працюють і створюють 3D-моделі, працюють ідеально, лише ШІ потребує вдосконалення.
Раніше theROAD. писали, що нова технологія LiDAR може виявляти перешкоди на відстані майже в кілометр.