Subaru є синонімом повного приводу, і цього року відзначає 50-річчя своєї системи повного приводу, яка вперше з’явилася на Subaru Leone 4WD Estate Van.
Subaru Leone 4WD Estate Van був першим в Японії легковим автомобілем з повним приводом масового виробництва, випущений у 1972 році. Це було цілих вісім років до того, як Audi встановила свою знамениту систему повного приводу quattro в Audi Quattro.
З вересня 1972 року Subaru випустила близько 21 мільйона повнопривідних автомобілів. Якщо розбити поточні продажі, то 98% усіх проданих Subarus оснащено новітньою симетричною системою повного приводу з горизонтально-оппозітним двигуном Boxer.
Система Symmetrical AWD і опозитний двигун працюють рука об руку, щоб покращити враження від водіння. «Симетрична» частина назви повнопривідної системи не має нічого спільного з тим, як вона розподіляє потужність, а радше з тим, як вага розподіляється по трансмісії. Завдяки конструкції двигуна Boxer його можна встановити нижче в моторному відсіку, що призводить до нижчого центру ваги.
Повний привід і опозитні двигуни з турбонаддувом допомогли Subaru стати домінуючою силою в Чемпіонаті світу з ралі, але японський виробник, на жаль, вирішив відмовитись від цього під час Великої рецесії.
Відтоді компанія виробляє серію симпатичних позашляховиків, таких як вічнозелені Forester і Outback, а також його головний спортивний автомобіль WRX. На жаль, Scooby відмовився від останньої моделі, але він принаймні покращує інші продукти.
Останнім великим кроком уперед є моделі, оснащені e-Boxer. Subaru тепер включає в себе чуйний електродвигун у своїх CVT трансмісіях, які, як стверджують, дозволяють точніше контролювати AWD. На додаток до системи м’якого гібрида e-Boxer, Subaru також довелося адаптуватися до повної електрифікації Solterra. На відміну від системи Symmetrical AWD, Solterra використовує систему eAWD без фізичного зв’язку між переднім і заднім електродвигунами.
«Система повного приводу Subaru постійно вдосконалювалася протягом півстоліття, — сказав Томомі Накамура, президент і генеральний директор Subaru Corporation. «Наближаючись до епохи електрифікації, ми вдосконалюватимемо наші давно культивовані можливості повного приводу за допомогою технології електрифікації та продовжуватимемо прагнути до «відмінності Subaru», як-от стабільності, динаміки руху та керованості».
Компанія Subaru пообіцяла продовжувати вдосконалювати свою систему повного приводу в майбутньому. Ймовірно, це буде еволюція системи eAWD, оскільки цього десятиліття Subaru побудує свій перший спеціальний завод з виробництва електромобілів.
Раніше Subaru повідомила, що робить штучний інтелект ключовим елементом свого майбутнього.