У 2020 році компанія Gordon Murray Automotive (GMA), що належить головному конструктору легендарного McLaren F1 Гордону Мюррею, представила купе T.50. Ідеологічний наступник McLaren F1 проходить фінальні випробування та налаштування, до яких додалася нова фаза: їздові тести із закритих доріг полігонів перебралися на дороги загального користування. Навіть незважаючи на те, що ймовірність активної експлуатації машини покупцями дуже низька, виробник зобов’язаний переконатися, що автомобіль буде відповідати всім вимогам.
Британець Даріо Франкітті, який раніше виступав у гонках, а зараз допомагає Gordon Murray Automotive у доведенні їздових здібностей нового суперкара, виїхав на прототипі на вулиці в італійському регіоні Апулія. З доріг швидкісного полігону “Нардо” передсерійний GMA T.50 вибрався на вулиці однойменної комуни.
З огляду на те, що ми ще не в кінці циклу розробки, ми поки що не повністю задоволені автомобілем, але вже є розуміння того, наскільки гарною буде ця машина. Я сиджу тут, на півдні Італії, і я думаю про себе, цікаво, чи дозволить Гордон Мюррей мені відвезти суперкар назад до Шелфорда, на базу, тому що я думаю, що це буде просто епічна поїздка
поділився враженнями від подорожі Даріо Франкітті
Раніше Gordon Murray Automotive показала, як на полігоні в німецькому Папенбурзі відбувається процес калібрування подушок безпеки нового T.50. Задля цього передсерійні прототипи обкатують на різних видах доріг, включаючи бруківку, проганяють на різній швидкості через поглиблення і “лежачих поліцейських”.