Зовсім скоро Model X перестане бути найбільшою пропозицією Tesla. Так, після численних затримок і багатьох обіцянок, довгоочікувана Tesla Semi надійде до покупців до кінця року. Хоча деякі технічні деталі з тих пір змінилися, безперечно, це дуже вражаюча перспектива для менеджерів автопарків і транспортних компаній.
Ми вже попередньо ознайомилися з оновленим інтер’єром із новими елементами керування та оновленою панеллю приладів, але, здається, готовий до виробництва Semi також отримає кілька зовнішніх змін. Повністю електрична “фура” все ще зберігає характерну аеродинамічну форму, яку вперше побачили в 2017 році, але є тонкі відмінності, на які слід звернути увагу.
Мабуть, найбільша зміна приходить у формі відкритих задніх коліс. Оригінальна концепція приховала задні колеса, ймовірно, щоб зменшити опір і збільшити запас ходу. Остання серія офіційних зображень показує більш традиційні колеса. Жодної причини для такої зміни не було наведено, але ми припускаємо, що це економічніше та практичніше, особливо коли причеп причіпляється під кутом.
Ранні проекти передбачали елементи коліс, пофарбовані в чорний колір, а також ковпаки коліс. Імовірно, вони не будуть довговічними або коштуватимуть занадто дорого. Знову ж таки, це неможливо сказати без офіційного комюніке від автовиробника. В іншому, передня панель і область під бічними підніжками були дещо перероблені.
Лобове скло також було оновлене, збільшена скляна площа, яка тепер тягнеться далі за салон, покращуючи видимість у сліпих зонах. На готовій до виробництва моделі також присутні помітні бічні дзеркала, які замінюють камери заднього огляду, зображені спочатку.
Генеральний директор компанії Ілон Маск, сповнений рішучості вивести цю технологію на американський ринок, але федерали в рідній країні виробника досіне сприймають цю технологію. Проте існує велика ймовірність, що ця функція потрапить на Semis, які продаються на інших ринках. Зрештою, це може лише покращити радіус дії акумулятора. Semi також замінює мінімалістичні дверні ручки на більш практичні предмети з поглибленими прорізами для захоплення.
Нарешті, дещо змінено дизайн кабіни. Подивіться уважно на нові зображення, і ви помітите чорну смугу в задній частині кабіни, якої не було на попередніх зразках. Здається, це нова аеродинамічна допомога, призначена для подальшого збільшення запасу ходу. Сподіваюся, Маск зможе виконати свої вимоги, оскільки Semi виглядає дуже багатообіцяючим.