Виробник електромобілів змушуватиме покупців старих Tesla платити за важливу функцію.
Tesla, яка деякий час надавала навігацію як стандартну функцію, тепер перейде на модель передплати, яка вплине на транспортні засоби, замовлені після 20 липня 2022 року.
Спочатку навігація все ще буде включена, але лише протягом обмеженого періоду, після чого клієнти стягуватимуть плату за продовження використання цієї функції. Згідно з веб-сайтом Tesla, лише автомобілі, придбані в період з 9 січня 2020 року по 20 липня 2022 року, матимуть стандартне підключення протягом усього терміну служби автомобіля.
Якщо авто придбано після цієї дати, клієнтам доведеться доплатити за функцію після тестового періоду періоду. Скоріш за все, він становитиме 8 років.
Для багатьох покупців вісім років є достатнім терміном, щоб уникнути додаткових платежів, оскільки вони, швидше за все, купуватимуть новий автомобіль до закінчення цього періоду. Оскільки Tesla робить цей перший крок, щоб зберегти доступ до навігації, цей восьмирічний період може скоротитися. У той час як стандартне підключення включає лише навігацію, оновлення преміум-підключення включає набагато більше функцій.
За 9,99 доларів на місяць або 99 доларів на рік Premium Connectivity додає такі функції, як інтернет-браузер, візуалізація трафіку в реальному часі, режим Sentry і потокове відео. Багато клієнтів Tesla все одно вибирають цей варіант, тому на них не вплине зміна стандартного підключення.
Варто зазначити, що навігація є важливою функцією Tesla, оскільки інформаційно-розважальна система бренду не підтримує Apple CarPlay або Android Auto. Зміна доступу до довічної навігації в основному вплине на клієнтів, які купують старі вживані Tesla. Tesla каже, що під час покупки ці клієнти будуть проінформовані, як довго вони матимуть доступ до стандартного підключення та його безкоштовної навігації. Через кілька років придбання вживаної моделі 3 або моделі Y за хорошою ціною може зіграти злий жарт, якщо виявиться що за рік після придбання навігація перестане працювати.
Раніше ми писали, що режим підписики на звичні послуги назразок підігріва сидінь ввела BMW.