Toyota повністю розсекретила позашляховик нового покоління 4Runner.
Зі зміною покоління 4Runner перетворився, збільшився в розмірах, перебрався на платформу TNGA-F, втратив двигун V6 і обзавівся новими комплектаціями, включаючи екстремальну Trailhunter. “Візка” 4Runner відтепер ділить з Tacoma і Sequoia, у нього, як і раніше, рамна конструкція, а ось моторна гамма тепер представлена виключно чотирициліндровими агрегатами.
Toyota 4Runner – це модель, орієнтована на ринок США, на якій вона конкурує з Ford Bronco та Jeep Wrangler. Дизайн екстер’єру став ще брутальнішим і «м’язистішим»: загалом позашляховик тепер більше схожий на згаданий пікап Tacomа за рахунок схожого оформлення передньої частини з трапецієподібними радіаторними гратами і масивних колісних арок. За габаритами новий 4Runner перевершив попередника і тепер можна порівняти за розмірами з Land Cruiser для американського ринку. Дорожній просвіт моделі складає 234 міліметри
Toyota 4Runner попереднього покоління комплектувався двигуном V6 об’ємом 4,0 літра, але у новій генерації його з гами виключили. Тепер у базового позашляховика під капотом 2,4-літрова «турбочетвірка» потужністю 281 кінська сила, що працює у зв’язці з восьмидіапазонним автоматом. На щабель вище знаходиться гібрид із 330-сильною установкою i-Force Max, в якій той же двигун 2.4 доповнений 48-сильним електродвигуном, вбудованим у коробку передач.
Позашляховик може бути задньопривідним або повнопривідним, причому або з жорстким підключенням передньої осі та знижувальною передачею, або з постійним повним приводом з блокуванням примусової міжосьового диференціала.
Для моделі заявлена система вибору режимів руху залежно від покриття та круїз Crawl Control – він підтримує задану швидкість у діапазоні від 1,5 до восьми кілометрів на годину. До списку оснащення також входять комплекс систем безпеки Safety Sense 3.0, який включає адаптивний круїз-контроль, функції розпізнавання дорожніх знаків та стеження за смугою, а також систему екстреного гальмування.
У нового Toyota 4Runner тепер дев’ять комплектацій, включаючи нову екстремальну Trailhunter, що відрізняється колесами більшого діаметру та налаштуваннями підвіски.
На американському ринку 4Runner стане доступнішою альтернативою Land Cruiser (він же новий Prado), який коштує від 56 тисяч доларів. Актуальний же 4Runner можна купити за 40,7 тисяч доларів, а ціни на новий поки не оголошені.