У лінійці Toyota може з’явитися водневий Land Cruiser.
Президент водневого виробництва марки Міцумас Ямагат заявив, що альтернативне паливо цілком підійде для великих автомобілів, таких як Land Cruiser. Поки невідомо, чи це буде електрична установка, як у седана Mirai, або заправляється воднем ДВС. Інженери марки зазначають, що альтернативне паливо може дати «фантастичний» запас ходу, але має свої недоліки.
Водневий Land Cruiser Ямагата згадав під час австралійського дебюту прототипу Toyota HiAce на альтернативному паливі. Мінівен оснастили 3,5-літровим наддувним V6 – тим же, що надає руху Land Cruiser 300, але адаптованим для роботи на водні.
Переробка призвела до падіння потужності в 2,5 рази: на HiAce V6 вона склала 161 кінську силу (354 Нм моменту, що крутить) замість 409 сил (650 Нм) у бензинового «оригіналу». Водень зберігається у трьох баках, аналогічних тим, якими оснащується Toyota Mirai другого покоління. Поки що HiAce не можна назвати і економічним: 141 літр він витратить за 200 кілометрів шляху. Таким чином, установка має бути серйозною доробкою.
Є й інший агрегат, який може дістатися водневому Land Cruiser. На початку 2022 року Yamaha Motor на замовлення Toyota розробила V8 на водні, взявши за основу бензиновий «атмосферник» купе Lexus RC F. Втрати виявилися істотно меншими, ніж у випадку з HiAce: заявлена віддача вісімки склала 455 сил і 540 Нм проти 477 сил 535 Нм у стандартного ДВЗ.
У Toyota запевняють, що оптимізують і покращують водневі установки, які можуть стати підмогою на шляху до вуглецевої нейтральності. Однак нещодавно марка визнала ринковий провал седана Mirai. Керівництво наголосило, що водневі паливні елементи більше підходять не для звичайних пасажирських машин, а для комерційних.