Змінні картриджі акумуляторної батареї можуть допомогти спростити обслуговування та значно зменшити час зарядки.
Tesla почала впроваджувати структурні акумуляторні батареї в деяких своїх електромобілях, але в Японії вона вирішила замість цього зосередитися на дослідженнях «стандартизації та комерціалізації змінних і перезаряджуваних картриджних батарей». Дослідженням займатиметься Корпорація Commerical Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT), заснована Toyota у співпраці з Isuzu Motors, Hino Motors, і Yamamoto Transport. З назв організацій можна здогадатись, що дослідження буде зосереджено на зведенні до мінімуму часу простою комерційних електромобілів. З огляду на це, дослідження може визначити, що змінні акумуляторні блоки також підходять для звичайних транспортних засобів.
Цікаво, що BMW заявила, що технологія замінних акумуляторів — це марна трата часу , зазначивши, що це з точки зору логістики «недоцільно». Тим часом конкурент Tesla Nio, здавалося б, удосконалив концепцію, завдяки чому китайський автовиробник може замінити акумуляторну батарею всього за три хвилини .
Toyota має найбільшу кількість патентів на твердотільні акумулятори , тому ми підозрюємо, що заміна акумуляторів не буде нормою для звичайних електромобілів. Справедливо, але навіщо розглядати ідею комерційних автомобілів? По-перше, до твердотільних акумуляторів ще далеко. З іншого боку, комерційні транспортні засоби щодня долають великі відстані, і тривалий час заряджання призведе до зупинки цих автомобілів.
Toyota також зазначає, що коли комерційні електромобілі стануть нормою, буде «потенційне збільшення пікового попиту на електроенергію на підприємствах, коли багато транспортних засобів заряджатимуться одночасно».
Якщо дослідження Toyota виявляться плідними, переваги будуть величезними. Витрати можна зменшити, обмеживши ємність батареї відповідно до фактичних вимог щодо запасу ходу. Якщо транспортний засіб має ранковий маршрут доставки, наприклад, близько 200 кідлмеьоів, йому не потрібен більший діапазон. Таким чином, він також матиме меншу масу, і коли він повернеться в штаб-квартиру, новий акумулятор можна буде замінити під час обідньої перерви водія.
Крім того, вимоги до зарядної інфраструктури будуть зменшені, і акумулятори можна буде заряджати, коли транспортні засоби знаходяться на вулиці, зменшуючи пікове споживання електроенергії.
Раніше theROAD. писали про перший масовий автомобіль на сонячній енергії.