Національний етап чемпіонату світу з класичного ралі WRC, що пройшов у другій половині серпня, в Бельгії — гонка Ypres Rally Belgium — стала місцем публічного дебюту GR Yaris H2. Хетчбек з водневою силовою установкою вперше показав себе у справі за межами Японії — у показових заїздах інноваційну розробку продемонстрували президент Toyota Акіо Тойода, який виступає в гонках під псевдонімом Морізо, штурманом у якого став колишній фінський гонщик і чотириразовий чемпіон WRC Юха Канккунен з Toyota.
Автомобіль став «нульовим екіпажем» — машиною, яка проходить спецпідрозділом перед стартом учасників перегонів — на 15-кілометровій спецділянці СУ11.
Дистанцію було прокладено надзвичайно вузькими сільськогосподарськими дорогами, що проходили вздовж полів та між будинками, що робило цей етап складним навіть для професійних ралійних пілотів.
Водневий двигун видавав солідний крутний момент, нічим не відрізняючись від бензинового двигуна. Оскільки вони не виділяють CO2, я вважаю, що подібні силові установки стануть одним із варіантів досягнення вуглецевої нейтральності не лише у світі автоспорту, а й у світі повсякденних автомобілів
наголосив Юха Канккунен
Про перспективи серійного водневого GR Yaris не повідомляється, але в лінійці Toyota вже є серійний автомобіль на водневих паливних елементах модель Mirai, яку також привезли для демонстрації на ралі в Бельгії.
Раніше theROAD. писали, що Toyota презентувала нову Sienta.